Jameela Jamil "Υποτιμάτε τη βλάβη που προκαλεί η επεξεργασία φωτογραφιών"

Η ηθοποιός και ακτιβίστρια μιλά για το Instagram και τα φίλτρα.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Με αφορμή τη νέα παγκόσμια καμπάνια της The Body Shop, η Jameela Jamil, μία εκ των εκπροσώπων του brand μίλησε στο Harper's Bazaar για το πόσο έχουν επηρεάσει τα φίλτρα και η επεξεργασία των φωτογραφιών την άποψη που έχουμε για τον εαυτό μας και την εμφάνιση μας. Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τις γυναίκες να αγαπήσουν περισσότερο τον εαυτό τους, να το αποδεχτούν ακριβώς όπως είναι και να κάνουν καθημερινές πράξεις φροντίδας.

Η Jameela Jamil μίλησε στο Harper's Bazaar για να νέα πρότυπα ομορφιάς που βλέπουμε μέσα από τα social media. "Πιστεύω πως η επεξεργασία των φωτογραφιών είναι τεράστιο θέμα. Δεν είναι κάτι που συμβαίνει μόνο σε διαφημίσεις και περιοδικά, που ήταν ήδη πολύ τοξικό, πλέον το κάνουν όλοι λόγω των editing apps. Όλοι έχουν μία τέτοια εφαρμογή και έχουμε ξεχάσει πλέον πως μοιάζει πραγματικά το δέρμα, πως μοιάζουν οι γλουτοί. (...) Μπαίνεις στο Instagram και όλοι θέλουν να έχουν πρόσωπο που μοιάζει με κούκλα, μικροσκοπική μύτη, τεράστια χείλη, μεγάλα μάτια. (...) Υποτιμάτε τη βλάβη που προκαλεί η επεξεργασία φωτογραφιών”.

Η ηθοποιός και ακτιβίστρια αναφέρθηκε μάλιστα και στη φυλετική διάκριση που υπάρχει στην κοινωνία, η οποία διογκώνεται μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όπως δήλωσε, κανείς δεν αποδέχεται τους ανθρώπους από διαφορετικές φυλές, αλλά θέλουν να αποκτήσουν μερικά εξωτερικά χαρακτηριστικά από αυτές μέσα από την επεξεργασία και τα φίλτρα στις φωτογραφίες.

Η λύση που προτείνει η Jameela Jamil είναι πως χρειάζεται τα μικρά παιδιά να εκπαιδευτούν από νωρίς ώστε να αγαπούν και να αποδέχονται τον εαυτό τους, ακριβώς όπως είναι. "Χρειάζεται να διδάξουμε στα παιδιά τι πραγματικά είναι αυτές οι εφαρμογές επεξεργασίας των φωτογραφιών, πόσο διαφορετικό από την πραγματικότητα είναι ό,τι βλέπουν και πόσο κακό για την αυτοπεποίθηση και την ψυχική τους υγεία είναι αυτό”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ