Το Instagram ανταγωνίζεται το TikTok με ένα νέο feature

Τι είναι το νέο feature "Reels";

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το Reels είναι το νέο feature του Instagram, που σύντομα πρόκειται να είναι διαθέσιμο σε όλους τους λογαριασμούς μετά το πέρας της δοκιμαστικής περιόδου στους χρήστες της πλατφόρμας στην Βραζιλία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με το νέο αυτό feature το Instagram ξεκινά πόλεμο με το TikTok, το οποίο έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές τους τελευταίους μήνες. Οι χρήστες μέσω ενός εικονιδίου στο κάτω μέρος της οθόνης τους θα έχουν την ευκαιρία να γυρίσουν βίντεο των 15 δευτερολέπτων με μουσική υπόκρουση, ακριβώς όπως γίνεται στο TikTok, τα οποία στη συνέχεια θα μπορούν να αποθηκεύουν και να μοιράζονται στα stories ή το feed τους. Τα βίντεο θα μπορούν επίσης να σταλούν και ως προσωπικά μηνύματα, μια δυνατότητα που το TikTok δεν προσφέρει ακόμα. 

Μέχρι στιγμής, το TikTok έχει περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και η εταιρεία αξίζει πάνω από 58 δισεκατομμύρια λίρες. Ωστόσο, τον Ιούνιο του 2018, το Instagram είχε φτάσει ένα δισεκατομμύριο μηνιαίους ενεργούς χρήστες, από 800 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο του 2017, σύμφωνα με αναφορές της TechCrunch. 

Πρόκειται για ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά μέσα δικτύωσης στον κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι το Reels θα μπορούσε να κατεβάσει το TikTok από το βάθρο του. Αξίζει να σημειωθεί πως κάτι αντίστοιχο έγινε με το Snapchat, το οποίο έχασε τρία εκατομμύρια χρήστες, σύμφωνα με τη Vox, όταν το Instagram λάνσαρε τα Insta Stories τo 2017

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ