Τα μεγάλα Maisons και οι καλλιτεχνικοί διευθυντές τους κατέστησαν σαφές ότι η βιομηχανία της μόδας διανύει μία νέα εποχή, γεμάτη προκλήσεις, όπου οι εμπλεκόμενοι καλούνται να βρουν εναλλακτικούς τρόπους για να επικοινωνήσουν το όραμά τους. Συνεχίζοντας, λοιπόν, σε αυτή τη νέα κανονικότητα, με τα περισσότερα shows στις Εβδομάδες Μόδας που ολοκληρώθηκαν, να πραγματοποιήθηκαν ψηφιακά, η Prada κάνει μία ακόμα μη αναμενόμενη κίνηση: διοργανώνει μία δημοπρασία σε συνεργασία με το Sotheby’s.
Μοναδικά κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή του οίκου Prada που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου στις αρχές του χρόνου, είναι διαθέσιμα προς πώληση έως τις 15 Οκτωβρίου. Μάλιστα, δεν πρόκειται για οποιαδήποτε κομμάτια Prada - όπως αυτά που θα μπορούσατε να αγοράσετε στο διαδίκτυο ή σε ένα κατάστημα, αλλά για ρούχα και αξεσουάρ που φόρεσαν μοντέλα όπως η Gigi Hadid και η Kaia Gerber που περπάτησαν στο catwalk στις αρχές του χρόνου.
Τα έσοδα από τη δημοπρασία θα ενισχύσουν επίσης τον Εκπαιδευτικό, Επιστημονικό και Πολιτιστικό Οργανισμό των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO), και συγκεκριμένα τις προσπάθειές του για την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών διαταραχών που έχουν βιώσει το 90% των μαθητών του κόσμου κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Εκτός από ρούχα και αξεσουάρ, μπορείτε να αγοράσετε επίσης διάφορα μικροαντικείμενα από το show, όπως προσκλήσεις, καρτέλες για τα καθίσματα και ένα βινύλιο με την έμπνευση πίσω από τα soundtracks. Προς πώληση διατίθενται και τα δύο ξύλινα αγάλματα AMO and Rem Koolhaas που χρησιμοποιήθηκαν ως décor για την πασαρέλα.
Υπάρχουν επίσης τα ρούχα και τα αξεσουάρ που έφτασαν μέχρι το catwalk, όπως ένα ζευγάρι κίτρινα γυαλιά ηλίου, ένα γιλέκο από νάιλον, μια μεγάλη ποικιλία από τσάντες, και ένα φόρεμα από οργαντζά. Και τέλος, υπάρχει η πιο προσιτή επιλογή: οι φωτογραφίες που παρουσιάζουν σκηνές από τα παρασκήνια. Cameos κάνουν οι Anok Yai, Freja Beha Erichsen και Rianne Van Rompaey αλλά και μοντέλα όπως οι Gerber και Hadid. Η τελευταία μάλιστα, βρέθηκε και πίσω από την κάμερα ως ερασιτέχνης φωτογράφος.
Σε μια δήλωσή του, ο οίκος περιέγραψε τη δημοπρασία ως μία "αντανάκλαση και ανάμνηση μίας συγκεκριμένης περιόδου, όπου οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να βρεθούν μαζί, να επικοινωνήσουν και να δημιουργήσουν". Η καμπάνια και η δημοπρασία, με τίτλο "Tools of Memory", είναι επίσης μια υπενθύμιση του λεγόμενου Before Times, όταν πραγματοποιούνταν τακτικά, runways με φυσική παρουσία.