Το Mango πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στο homeware, καθώς θα κυκλοφορήσει την πρώτη του σειρά τον Απρίλιο. Ακολουθώντας το παράδειγμα κι άλλων high street brands, όπως το Zara και το H&M, το ισπανικό brand μπαίνει με τη σειρά του στη συγκεκριμένη αγορά, δίνοντας όμως προτεραιότητα στη βιωσιμότητα και τη μακροζωία.
Η συλλογή θα επικεντρωθεί σε υφάσματα, τα οποία θα κατασκευάζονται με βιώσιμα υλικά, κλινοσκεπάσματα, παπλώματα, μαξιλάρια, κουβέρτες, πετσέτες και μπουρνούζια. Η πρώτη σειρά θα περιλαμβάνει επίσης κεριά, αρωματικά sticks και loungewear, ιδανικά για χαλαρωτικές στιγμές στο σπίτι.
Το 80% των προϊόντων θα προέρχονται από την τοπική αγορά, ενισχύοντας τη δέσμευση της εταιρείας για φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές, ενώ θα προστεθούν επίσης αντικείμενα για το μπάνιο και την κουζίνα στη σειρά φθινόπωρο / χειμώνας 2021.
Η αισθητική θα διαποτιστεί με ένα καθαρό και εκλεπτυσμένο μεσογειακό στιλ, συνδυάζοντας ουδέτερα χρώματα για να δημιουργηθούν αντικείμενα που δεν χάνουν την ελκυστικότητά τους καθώς αλλάζουν οι εποχές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mango, Tom Ruiz λέει ότι το λανσάρισμα ήταν αποτέλεσμα της ζήτησης από τους αγοραστές, οι οποίοι θέλουν την επέκταση του brand.
"Οι πελάτες ζητούν προϊόντα Mango για το σπίτι εδώ και λίγο καιρό" είπε. "Θέλουν την ίδια άνεση και στυλ στο σπίτι τους που αναζητούν για την ντουλάπα τους. Χρειάστηκε πολύς προγραμματισμός και ανάπτυξη, αλλά είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε ότι η νέα σειρά είναι τελικά εδώ".
Η πανδημία έχει αναζωογονήσει το ενδιαφέρον μας για τους εσωτερικούς χώρους, καθώς με τα lockdown περνάμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι από ποτέ. Ως αποτέλεσμα, μια σειρά από πολυτελή fashion brands εισήλθαν πρόσφατα στην αγορά των οικιακών ειδών, συμπεριλαμβανομένων των Erdem, Sleeper και Jacquemus.