Lockdown 3.0 | Τα tips των ειδικών για καλύτερη ψυχική υγεία

Οι μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στην καθημερινότητά σας.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης για τους περιορισμούς που βιώνουμε εξαιτίας της πανδημίας, και σίγουρα η ιδέα ενός ακόμα lockdown προκαλεί άγχος, θλίψη και εκνευρισμό. Αναμφισβήτητα, θα αποδειχθεί μια πρόκληση όσον αφορά την ψυχική υγεία. Η κοινωνική αλληλεπίδραση μειώνεται, προκαλώντας σε πολλούς συναισθήματα μοναξιάς. Επίσης, το γεγονός ότι δουλεύουμε συνέχεια από το σπίτι μπορεί να οδηγήσει σε εξάντληση. Τι μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε για να διατηρήσουμε την ψυχική μας ευεξία καθ'όλη τη διάρκεια του lockdown; Παρακάτω, οι συμβουλές των ειδικών, σύμφωνα με άρθρο του Bazaar UK.

Κοιμηθείτε παραπάνω

"Όταν είστε αγχωμένοι, ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε το άγχος, είναι να κοιμάστε λίγο παραπάνω. Είναι σημαντικό να δημιουργείτε μία ρουτίνα ύπνου, όπως ακριβώς κάνουν τα παιδιά". - Jolawn Victor, Chief International Officer στο Headspace.

Αποφύγετε να διαβάζετε πάρα πολλά νέα

"Το τηλέφωνό σας είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνετε συνδεδεμένοι με άτομα αυτήν τη στιγμή, αλλά είναι επίσης σημαντικό να μην ξοδεύουμε πολύ χρόνο καταναλώνοντας αρνητικές ειδήσεις. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που καταναλώνετε είναι θετικό". - Aimie Lawlor-Skillen, συνιδρύτρια του Feel Good Club.

Κάντε μια προσπάθεια να διατηρήσετε επαφή με φίλους

"Θα είμαι επιμελής σχετικά με τη διατήρηση των φιλιών μου. Για μένα, αυτό σημαίνει ανταλλαγή φωνητικών μηνυμάτων με μερικούς από τους αγαπημένους μου ανθρώπους. Θα κάνω μια συντονισμένη προσπάθεια για να είμαι ανοιχτή και και ειλικρινής με τους στενούς φίλους μου, γιατί θα ήθελα να προσπαθήσω να αντισταθμίσω την απουσία της φυσικής επαφής με μια μικρή ενίσχυση των συζητήσεων". - Kate Leaver, πρέσβειρα της Interflora, ειδική σε θέματα φιλίας και συγγραφέας του The Friendship Cure.

Κρατήστε τον έξω κόσμο εκτός το πρωί

"Διασφαλίζω ότι τα πρώτα 30 λεπτά έως μία ώρα της ημέρας μου είναι μια ζώνη χωρίς οθόνη. Κάνω προπόνηση, ντους, ντύνομαι, παίρνω το πρωινό μου - κάνω ό, τι ξέρω πώς θα με κάνει να νιώσω πιο προετοιμασμένη για την επόμενη μέρα και μετά επιλέγω να προσκαλέσω τον υπόλοιπο κόσμο. Με βοηθάει να ρυθμίσω το δικό μου πρωινό ρυθμό αντί να συνδεθώ και να δέχομαι μηνύματα, email ή νέα στο feed που μου υπαγορεύουν πώς να νιώθω και να συμπεριφέρομαι το πρωί" - Dr Sarah Vohra, συμβουλευτική ψυχίατρος και συγγραφέας του The Mind Medic.

Να αφήνετε το σπίτι κάθε μέρα

"Αυτή τη φορά αναγκάζω τον εαυτό μου να βγαίνει έξω από το σπίτι κάθε μέρα, παρόλο που κάνει κρύο. Βάζω το τηλέφωνό μου σε λειτουργία πτήσης και κάνω μια βόλτα για τουλάχιστον 30 λεπτά. Ελέγχω WhatsApps, email, κοινωνικά δίκτυα ή οτιδήποτε άλλο που βασίζεται σε μηνύματα έως ότου πιω ένα φλιτζάνι καφέ και ακούσω για λίγο ραδιόφωνο - το ραδιόφωνο είναι πραγματικά ένας πολύ καλός τρόπος να αισθάνεστε συνδεδεμένοι". - Kate Lucey, συγγραφέας του Get a Grip, Love.

Αφιερώστε χρόνο για αναστοχασμό

"Ένα πράγμα που έμαθα από το lockdown πέρυσι ήταν να αφιερώσω χρόνο για να προβληματιστώ πραγματικά. Είναι τόσο σημαντικό να κατανοήσεις τις αξίες σου και τι θέλεις να δώσεις στον κόσμο, ειδικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, δουλεύοντας για την αυτοεκτίμηση και την εμπιστοσύνη έξω από τα κοινωνικά μέσα κάνει θαύματα". - Dr Radha, medical expert και contributor του #ReelSelf Sessions.

Θέστε έναν στόχο κάθε μέρα

"Τίποτα δεν μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα από την αίσθηση της ολοκλήρωσης και της υπερηφάνειας όταν πραγματοποιούμε αυτό που λέμε. Γι 'αυτό, θέστε στον εαυτό σας έναν στόχο κάθε μέρα. Θέλω να επιλέξω αυτά τα 5 - οικογένεια, οικονομικά, διασκέδαση, μαγειρική και φυσική κατάσταση. Δημιουργήστε τη δική σας λίστα και, εάν αισθάνεστε γενναίοι, γιατί να μην κάνετε και τα πέντε;" - Cate Murden, ιδρύτρια και coach της εταιρείας ευημερίας Push.

Συντονιστείτε με τον εαυτό σας

"Θα κάνω καθημερινά check-in στη δική μου προοπτική, υπενθυμίζοντας στον εαυτό μου ότι αυτή η χρονική περίοδος είναι προσωρινή και, ενώ δεν μπορώ να ελέγξω τι συμβαίνει στον κόσμο, μπορώ να ελέγξω την απάντησή μου σε αυτό". - Owen O'Kane, ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας του Ten Times Happier.

Κρατήστε ημερολόγιο

"Αυτή τη φορά θα είμαι μακριά από οθόνες (αποθηκεύοντας τα διαδικτυακά μαθήματα γιόγκα- τα οποία τώρα σκοπεύω να κάνω δύο φορές την εβδομάδα). Θέτω επίσης ως προτεραιότητα να μάθω μερικές νέες υγιεινές συνταγές, καθώς επίσης και να διατηρώ ένα καθημερινό ημερολόγιο. Περιττό να πω ότι θα αυξήσω επίσης τις πρακτικές διαλογισμού μου - κάνοντας χρόνο για έναν ακόμη την ημέρα". - Will Williams, ιδρυτής του διαλογισμού Beeja και συγγραφέας του The Effortless Mind.