O Louis Vuitton αποφάσισε να ανοίξει 12 από τα 16 εργοστάσιά του, στα οποία παράγει δερμάτινα είδη, με σκοπό να βοηθήσει τη Γαλλία φτιάχνοντας εκατοντάδες χιλιάδες μάσκες. Ο Michael Burke, CEO του οίκου, την Τετάρτη επισκέφθηκε το εργαστήριο Sainte-Florence, όπου από την περασμένη Δευτέρα έχουν επιστρέψει 115 εργαζόμενοι προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα τις διαδικασίες.
Σε μια τηλεφωνική συνέντευξη με το WWD ο Burke αποκάλυψε πως περίπου 400 άτομα σε όλη τη Γαλλία επιστρέφουν στις θέσεις τους προκειμένου να βοηθήσουν στην παραγωγή προστατευτικών μασκών για τη μάχη ενάντια στον COVID-19. "Επιταχύνουμε για να καταφέρουμε να φτιάχνουμε 100000 μάσκες την εβδομάδα. Ένα 10% του εργατικού μας δυναμικού έχει επιστρέψει".
Ο οίκος διαθέτει εργαστήρια σε πολλές περιοχές στη Γαλλία, προς το παρόν όμως το ιστορικό ατελιέ του στο Παρίσι παραμένει κλειστό, όπως και οι μονάδες παραγωγής που έχει στην Ισπανία, την Καλιφόρνια, στο Τέξας και στη Βενετία.
Παρόλο που η βασική προτεραιότητα είναι το να παραχθούν αρκετές μάσκες έτσι ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες της χώρας, ο Burke περιμένει πως σταδιακά θα ξεκινήσει και πάλι η παραγωγή δερμάτινων ειδών. Όπως αναφέρει ήδη ξεκινάει σταδιακά η ζήτηση στη luxury αγορά στις ασιατικές αγορές, όπως στην Κίνα, την Ταϊβάν και τη Νότια Κορέα. "Όταν οι ανάγκες αυξηθούν –κάτι που ήδη συμβαίνει- θα πρέπει να ξεκινήσουμε και πάλι την παραγωγή. Πρέπει να αυτό να γίνει σταδιακά γιατί μπορεί να σταματήσαμε μέσα σε μία νύχτα, όμως σίγουρα δεν μπορούμε να επανέλθουν το ίδιο γρήγορα" εξήγεί στο WWD.
Γι’ αυτούς τους λόγους όλοι οι εργαζόμενοι του Louis Vuitton είναι standby και συνεχίζουν να λαμβάνουν τον μισθό τους στο ακέραιο, παρόλο που οι προμηθευτές του οίκου στην Ιταλία είναι ακόμα σε lockdown. "Κανένας δεν τέθηκε σε διαθεσιμότητα, κανένας δεν απολύθηκε, συνεχίζουμε να πληρώνουμε κανονικά τον κόσμο και όλοι είναι on call” εξηγεί αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά ότι ο οίκος δεν είναι τυχαία ανάμεσα στους κορυφαίους του κόσμου, σε όλα τα επίπεδα. Παρόλα αυτά δεν κρύβει πως υπάρχουν δυσκολίες, καθώς εξαρτήματα που προέρχονται από την Ιταλία, αλλά και κάποια αντικείμενα που παράγονται εξολοκλήρου στα εργαστήρια του οίκου εκεί, είναι αδύνατο να φτάσουν στην αγορά αυτή τη στιγμή. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ναι μεν τα καταστήματα θα ανοίξουν, όταν υπάρξει ύφεση, όμως κανείς δεν ξέρει τι θα συμβεί με της προμήθειες.
Στο μεταξύ εξειδικευμένοι τεχνίτες ετοιμάζουν τα δείγματα για τη φθινοπωρινή συλλογή. Σύμφωνα με τον Burke οι online πωλήσεις αλλά και τα εικονικά showrooms, στο άμεσο μέλλον, θα έχουν σίγουρα επίδραση και στο design. "Πλέον πρέπει να σκεφτόμαστε με digital προσανατολισμό. Θα πρέπει να φτιάχνουμε αντικείμενα που φαίνονται ελκυστικά και μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες" εξηγεί τονίζοντας τη σημασία και τη δύναμη του διαδικτύου, που ίσως για πρώτη φορά φάνηκε σε τόσο μεγάλο βαθμό και με τόσο σαφή τρόπο.
"Στόχος μας είναι η αυτάρκεια στα εργοστάσιά μας, έτσι ώστε να μην αγοράζουμε μάσκες, ενώ αυτές που θα περισσέψουν θα πάνε σε ανθρώπους που τις έχουν ανάγκη” είπε ο Burke ο οποίος παράλληλα εξήγησε πως το σχέδιο του οίκου περιλαμβάνει στην ουσία να χωριστούν οι τεχνίτες σε τρεις ομάδες. Η μία θα παράγει μάσκες, η άλλη θα παράγει τα δείγματα της νέας συλλογής και τέλος οι υπόλοιποι θα ασχοληθούν με τα δερμάτινα είδη.