Η γαλλική fashion industry προετοιμάζεται μία online δημοπρασία που δεν έχουμε ξαναδεί. Τα μεγαλύτερα brands της πρωτεύουσας της μόδας ενώνουν τις δυνάμεις τους για να στηρίξουν τον μη- κερδοσκοπικό οργανισμό #ProtegeTonSoignant (σε ελεύθερη μετάφραση, "προστάτεψε αυτόν που σε προστατεύει”), ο οποίος παρέχει απαραίτητες προμήθειες σε εργαζόμενους στον τομέα της υγείας, μέσα από μία μεγάλη δημοπρασία ονόματι ‘La Mode S’Engage’.
Μέχρι στιγμής πάνω από 80 brands, μεταξύ των οποίων και τα Chanel, Dior, Louis Vuitton, Balenciaga, Celine και Comme des Garçons έχουν ανακοινώσει την συμμετοχή τους ενώ, όπως έχει γίνει γνωστό, από το κάθε brand ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα customized item από το αρχείο του, ή ένα πρωτότυπο, μοναδικό κομμάτι. Στους σχεδιαστές που αυτή την περίοδο δεν έχουν πρόσβαση στον εξοπλισμό ή τα υλικά που χρειάζονται, θα δοθεί η δυνατότητα να παραδώσουν σκίτσα των σχεδίων τους, τα οποία θα παραδοθούν, μετά την δημοπρασία, ολοκληρωμένα στους αγοραστές τους. Μοναδικός κανόνας είναι, το κάθε fashion item που θα συμμετάσχει να έχει μία αναφορά στο electric blue χρώμα του λογότυπο του οργανισμού.
Η τιμή εκκίνησης πολλών από τα items θα είναι τα 100€, και όλα τα έσοδα από τη δημοπρασία θα διατεθούν στα νοσοκομεία και στους εργαζόμενους σε αυτά της Γαλλίας ενώ ήδη, ο οργανισμός στις 5 εβδομάδες ζωής του έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ για τον σκοπό.
Το site της δημοπρασίας θα είναι online την 1η Μαΐου και οι προσφορές θα γίνουν μέχρι το μεσημέρι της 4ης Μαΐου.
Πηγή: Madamefigaro.gr