Τίτλοι τέλους για το brand Sies Marjan

Η εταιρεία δεν άντεξε τις οικονομικές απώλειες που προέκυψαν από το lockdown.

Ένα από τα πιο πολύχρωμα labels δυστυχώς ανακοίνωσε πως κλείνει, καθώς δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις δυσκολίες που προέκυψαν από το ξέσπασμα της πανδημίας. To brand Sies Marjan δημιουργήθηκε το 2016 από τον Δανό σχεδιαστή Sander Lak και σε λίγες μέρες θα αποτελεί παρελθόν, καθώς, όπως ανακοίνωσε, αντιμετώπισε εξαιρετικά μεγάλα οικονομικά προβλήματα, τα οποία τον αναγκάζουν να κλείσει την εταιρεία. 

"Αυτό στο οποίο δουλεύαμε τόσο καιρό ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Σας ευχαριστώ όλους εσάς που δώσατε το χρόνο και το ταλέντο σας για τον Sies Marjan όλα αυτά τα χρόνια. Χτίσαμε ένα μοναδικό brand με μια κληρονομιά που δεν αποτυπώνεται μόνο στα ρούχα και στις συλλογές, αλλά και σε κάθε άνθρωπο που βοήθησε σε όλη μας τη διαδρομή."

Πριν ιδρύσει το δικό του label, (που υποστηρίχθηκε οικονομικά από τους Howard και Nancy Marks) ο Lak είχε συνεργαστεί με τον Dries van Noten. Το 2016 έφτιαξε το label Sies Marjan, που πήρε το όνομά του από τους γονείς του και παρουσίασε την πρώτη του συλλογή εκείνο το Φεβρουάριο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Λίγο αργότερα κέρδισε το CFDA Award. 

Τίτλοι τέλους για το brand Sies Marjan

Όλο αυτό το διάστημα κέρδισε πολλούς A-list fans, είχε μια front row γεμάτη stars και κέρδιζε θετικά σχόλια για τα πολλά και έντονα χρώματα που χρησιμοποιούσε στις συλλογές του. Παρόλα αυτά κατά τη διάρκεια του lockdown έκλεισαν όλα του τα καταστήματα, ανάμεσα στα οποία και το Barneys, με το οποίο είχε αποκλειστική συνεργασία. Οι οικονομικές απώλειες εξαιτίας αυτής της συγκυρίας ήταν πολύ μεγάλες και δυσβάσταχτες για το brand. 

To 2020 αποδεικνύεται ιδιαίτερα δύσκολο για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τη μόδα. Έχουν να αντιμετωπίσουν τα οικονομικά ζητήματα που προέκυψαν από το lockdown και την μεγάλη πτώση των πωλήσεων, ενώ πλέον καλούνται να βρουν τρόπους να ανταποκριθούν στη νέα κατάσταση και να υιοθετήσουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Πολλά είναι τα brands που ήδη έχουν αποχωρήσει από τις εβδομάδες μόδας και το παραδοσιακό fashion calendar, ενώ έχουν αποφασίσει να μειώσουν τις συλλογές τους και να αλλάξουν τον τρόπο που τις παράγουν. Ανάμεσά τους βρίσκονται και οι Saint Laurent, Gucci και Michael Kors, που προσπαθούν όλο και περισσότερο να κάνουν τις επιχειρήσεις τους πιο βιώσιμες. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ