Ο οίκος Schiaparelli είναι το τελευταίος που προστίθεται στη λίστα με αυτούς που αποφάσισαν να παραλείψουν το παραδοσιακό fashion calendar. Όπως ανακοίνωσε το γαλλικό label –που βρίσκεται ανάμεσα στα ονόματα που παρουσιάζουν συλλογές και στην Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής- δεν πρόκειται να συμμετέχει στην ψηφιακή couture fashion week αυτόν τον μήνα. Εναλλακτικά έχει επιλέξει να δημιουργήσει ένα φιλμ μικρού μήκους. Επιπλέον θα δείξει την couture συλλογή του στο Los Angeles τον ερχόμενο Δεκέμβριο και θα διοργανώσει και ένα show με πολύ λίγους προσκεκλημένους στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο.
Όπως και πολλοί ακόμα οίκοι έτσι και η Schiaparelli, αναγκάστηκε να κλείσει τις πόρτες της κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτό σημαίνει πως δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τις παραγγελίες για τους πελάτες της και επιπλέον να σχεδιάσει εγκαίρως και μία νέα συλλογή.
Παρόλα αυτά το ότι θα δείξει ένα φιλμ μικρού μήκους την ερχόμενη Δευτέρα, δείχνει ότι δεν είχε πρόθεση να παραλείψει τελείως την Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής. Το εν λόγω φιλμ δείχνει τον καλλιτεχνικό διευθυντή του οίκου Daniel Roseberry να σχεδιάζει στη Νέα Υόρκη, κατά τη διάρκεια του lockdown. Η επόμενη couture συλλογή θα αποκαλυφθεί το Δεκέμβριο στο Los Angeles και ο οίκος ελπίζει πως θα καταφέρει να επιστρέψει στο πρόγραμμα της couture στο Παρίσι, τον Ιανουάριο του 2021.
"Δεν καταφέραμε να παραδώσουμε τις παραγγελίες υψηλής ραπτικής κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, αλλά το σημαντικό είναι πως κανένας από τους πελάτες μας δεν έχει ακυρώσει την παραγγελία του" είπε η Delphine Bellini στο WWD. "Αντίθετα, δεν εξέφρασαν απλώς τη στήριξή τους στον οίκο, αλλά επιπλέον ήταν εξαιρετικά ευαίσθητοι στο γεγονός ότι τους προσφέραμε ιδιαίτερες δημιουργίες. Γι’ αυτό δεν ανησυχούν καθόλου για τις ενέργειές μας στο κομμάτι της υψηλής ραπτικής. Θεωρώ ότι αυτή η περίοδος έκανε τη σχέση με τους πελάτες μας πιο στενή.”
Με αυτή την ανακοίνωση το label αποκάλυψε και άλλο ένα πολύ σημαντικό νέο, πρόκειται να λανσάρει για πρώτη φορά το e-commerce του. Η Schiaparelli λοιπόν θα φέρει τη high-end boutique της online, που θα έχουν έναν ατομικό κωδικό, ο οποίος θα προσφέρει limited-edition, εξατομικευμένα προϊόντα που θα βγαίνουν μόνο μια φορά, καθώς και προσωποποιημένο περιεχόμενο και υπηρεσίες.