Το British Fashion Council ανακοίνωσε το πλάνο του για την επερχόμενη Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου που κανονικά θα λάμβανε χώρο το Σεπτέμβριο. Όντως λοιπόν κάποια φυσικά shows θα διοργανωθούν όπως ήταν έτσι κι αλλιώς προγραμματισμένο. Επιπλέον θα γίνουν και κάποια σε ψηφιακό περιβάλλον, τα οποία θα βρίσκονται κανονικά στο πρόγραμμα, που θα γίνει γνωστό στο ευρύ κοινό αργότερα το καλοκαίρι.
Το event θα διαρκέσει από τις 17 μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου και θα περιλαμβάνει ανδρικές και γυναικείες συλλογές, καθώς θέλει να κρατήσει τον genderless χαρακτήρα του. Τα παραδοσιακά fashion shows που θα γίνουν τελικά κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, όπως έχει γίνει γνωστό, θα ακολουθήσουν τις οδηγίες κοινωνικής αποστασιοποίησης που επιβάλλει η νέα κατάσταση.
Μαζί με τα shows θα "τρέχει" και η ψηφιακή πλατφόρμα που εγκαινιάστηκε στις αρχές του μήνα -την περίοδο που κανονικά πραγματοποιείται η ανδρική εβδομάδα μόδας- η οποία θα περιλαμβάνει επιπλέον υλικό από τους σχεδιαστές που θα συμμετέχουν.
Ένα από τα μεγαλύτερα shows, που κάθε σεζόν συγκεντρώνει τα φώτα, αυτό του οίκου Burberry, θα γίνει σίγουρα, όπως ανακοίνωσε ο οίκος, αλλά θα μεταδοθεί και μέσω διαδικτύου σε όλο τον κόσμο. "Τώρα περισσότερο από ποτέ, πρέπει να ξανασκεφτούμε την αλλαγή. Πάντα μας τραβούσε η φύση και σήμερα βλέπουμε την αγνότητα και την απλότητά της, επαναπροσδιορίζοντας το τοπίο της μόδας, μέσα από νέους τρόπους έκφρασης" εξήγησε ο οίκος στο δελτίο τύπου που συνόδευσε την ανακοίνωση. "Η ανοιξιάτικη συλλογή θα παρουσιαστεί στη βρετανική εξοχή ενώ το γεγονός θα είναι διαθέσιμο και ψηφιακά, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την παγκόσμια κοινότητά μας, ενώ επανασυνδεόμαστε με τη φύση και μεταξύ μας."
Η επιβεβαίωση του BFC ακολουθεί τις αντίστοιχες ανακοινώσεις των Εβδομάδων Μόδας του Μιλάνου και του Παρισιού, οι οποίες είχαν ήδη κάνει γνωστό πως τα φυσικά shows θα πραγματοποιηθούν κανονικά. Τέλος όλοι οι διοργανωτές έχουν τονίσει πως το παραδοσιακό πρόγραμμα θα συνοδευτεί αυτή τη φορά και από ψηφιακή υποστήριξη, έτσι ώστε τα events να είναι διαθέσιμα και σε όλους τους επαγγελματίες της βιομηχανίας που δεν θα καταφέρουν να δώσουν το παρών στις πρωτεύουσες της μόδας.