Πριν λίγες μέρες, ο οίκος Prada έβγαλε τη δημοσιότητα τη νέα διαφημιστική καμπάνια του για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021. Για τη δημιουργία της, ο Raf Simons και η Miuccia Prada που είναι πλέον Co-Creative Directors, συνεργάστηκαν με τον Ferdinando Verderi, ο οποίος σχεδιάζει τις καμπάνιες του οίκου από το 2019. Το ενδιαφέρον όμως της συγκεκριμένης είναι ότι δεν υπάρχει φωτογράφος. Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου "η καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 της Prada φωτογραφήθηκε από κανέναν”!
Για να είμαστε ακριβείς, δεν υπήρχε κάποιος άνθρωπος στον ρόλο του φωτογράφου, Αντί για αυτό, τα μοντέλα πόζαραν σε ένα χώρο όπου βρίσκονταν εκατοντάδες φωτογραφικές μηχανές οι οποίες τραβούσαν ταυτόχρονα λήψεις από κάθε γωνία. Όπως δήλωσαν ο Simons και η Miucia Prada ήταν ένα πείραμα "πάνω στο διάλογο του ανθρώπου με τη μηχανή”. Αυτή όμως δεν ήταν η μοναδική καινοτομία. Τα 17 μοντέλα που συμμετείχαν πόζαραν για πρώτη φορά για καμπάνια, ενώ ήταν τα ίδια που παρουσίασαν τη συλλογή στο πρώτο σόου του δημιουργικού ντουέτου, περπατώντας επίσης το καθένα για πρώτη φορά σε πασαρέλα.
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας, εκτός από τα ρούχα που προτείνει ο οίκος για τη νέα σεζόν, προβάλει υπαρξιακά ερωτήματα όπως "Το cloud σε κάνει να σκέφτεσαι δεδομένα ή τον ουρανό;”, "Είναι το νέο κάτι σχετικό;”, "Σκέφτεσαι με εικόνες ή με λέξεις”κ.ά.
Στο prada.com μπορεί ο καθένας να υποβάλει τις δικές του απαντήσεις, συμμετέχοντας σε μια σχέση αλληλεπίδρασης που ο οίκος θεωρεί απαραίτητη στη νέα εποχή της επικοινωνίας της μόδας.