4 διαχρονικές συμβουλές ομορφιάς

Ναι, είναι πολύ απλές.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Δοκιμάστε ένα μπάνιο διανοητικής υγείας

"Αφιερώνοντας 10 λεπτά για να τε, δίνετε στο σώμα και το μυαλό σας το χρόνο που χρειάζεται για να αποκατασταθεί και να αναζωογονηθεί”, λέει ο Howard K. Weissman, Psy. D., κλινικός ψυχολόγος και ιδρυτής του Chicago Stress Relief Center. Ένας από τους πιο εύκολους -και πιο απολαυστικούς τρόπους- είναι να γλιστρήσετε μέσα στη μπανιέρα. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο και "προσθέστε μερικές κουταλιές άλατα για να χαλαρώσουν οι μύες και μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας, το οποίο είναι χαλαρωτικό”, προτείνει η δερματολόγος Ruthie Harper, M.D., διευθύντρια της Nutritional Medical Associates Clinic στο Austin. Μην το θεωρείτε πολυτέλεια – κάντε το επειδή το έχετε ανάγκη.

Βάλτε επιπλέον αντηλιακό στα σημεία κλειδιά

Για όλους εκείνους που λένε, "δεν έχω βγει καθόλου έξω σήμερα, μπήκα μόνο στο αυτοκίνητο”. Ερευνητές έχουν βρει πως η οδήγηση μπορεί να ευθύνεται για αυξημένη πιθανότητα για καρκίνο του δέρματος στην αριστερή πλευρά του σώματος. Οπότε προτού πάτε οπουδήποτε, βάλτε οπωσδήποτε κρέμα προσώπου με μεγάλο δείκτη προστασίας, SPF 30 ή υψηλότερο. Μην ξεχνάτε τα εκτεθειμένα σημεία σας, όπως τα χέρια, οι ώμοι, το πάνω μέρος της παλάμης – οπουδήποτε χρειάζεστε άμεση κάλυψη.

Βάλτε μάσκα προσώπου και στο λαιμό και στο στήθος σας

"Χρησιμοποιήστεε μία πλούσια, ενυδατική μάσκα μερικές φορές το μήνα για να προλάβετε τη ρυτιδωμένη όψη της επιδερμίδας”, λέει η Deborah S. Sarnoff, M.D. κλινική καθηγήτρια δερματολογίας στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης.

Μαλακώστε το δέρμα σας όσο κοιμάστε

Έχετε ξηρά και σκασμένα χέρια και πόδια; Πριν κοιμηθείτε, απλώστε μία κρέμα σώματος που περιέχει λακτικό οξύ, το οποίο απολεπίζει απαλά το νεκρό δέρμα. Για να κρατήσετε τα πέλματά σας απαλά στη διάρκεια του χειμώνα, καλύψτε τις φτέρνες σας με βαζελίνη τη νύχτα και φορέστε βαμβακερά καλτσάκια.

Πηγή: Shape.gr