Η Google κάνει ακόμα πιο εύκολη την virtual δοκιμή προϊόντων ομορφιάς

Για να μπορέσετε να καταλήξετε πιο εύκολα στο ποια είναι η ιδανική απόχρωση για εσάς.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Με το πρώτο και το δεύτερο lockdown να έχουν καταβάλει παραπάνω από το μισό της χρονιάς αθροιστικά, είναι επίσημο ότι φέτος έχουμε περάσει περισσότερο καιρό στο σπίτι απ' οπουδήποτε αλλού. Ως αποτέλεσμα, η πλειονότητα των αγορών ομορφιάς γίνεται πλέον online. Ακόμα όμως και όταν τα καταστήματα είναι ανοιχτά, η απομάκρυνση των testers κάνει την εύρεση του ιδανικού κραγιόν, πούδρας ή foundation να φαντάζει ακατόρθωτη. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To Google, όντας ο tech γίγαντας που όλοι γνωρίζουμε, αποφάσισε να κάνει την εμπειρία του online shopping λίγο καλύτερη, λανσάροντας ένα νέο virtual try-on tool. Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωσε τη συνεργασία του με το ModiFace και το Perfect Corp για το λανσάρισμα του ενός εργαλείου το οποίο επιτρέπει την εικονική δοκιμή προϊόντων ομορφιάς για όσο το δυνατόν καλύτερες αγορές. Από τις 17 Δεκεμβρίου, δίνει τη δυνατότα σε όλες τις beauty fanatics να δοκιμάσουν και να συγκρίνουν αποχρώσεις κραγιόν, σκιών και πολλών ακόμα προϊόντων από διάσημα brands, όπως τα L'Oréal Paris, MAC και Charlotte Tilbury μέσω της εφαρμογής Google Shopping.

Τα περισσότερα brands έχουν προσαρμοστεί στη νέα κατάσταση των πραγμάτων, λανσάροντας τις δικές τους online υπηρεασίες ομορφιάς. H M·A·C Cosmetics για παραάδειγμα "εγκαινίασε" πρόσφατα το νέο feature Video-Call στο maccosmetics.gr, όπου κάθε makeup fanatic μπορεί να επικοινωνήσει δωρεάν με έναν M·A·C Makeup Artist, από όπου κι αν βρίσκεται και να λάβει συμβουλές για τις αποχρώσεις που του ταιριάζουν, τα προϊόντα που χρειάζεται, αλλά και τρόπους χρήσης αυτών. Συμπληρωματικά λειτουργούν και οι ψηφιακές εφαρμογές "Lipstick Try-On" και "Foundation Try-On".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ