Candy | H πρώτη virtual beauty μούσα του οίκου Prada

Γεννημένη από ένα σφάλμα στο λογισμικό, η Candy είναι αιθέρια και καθοδηγείται από μια ασίγαστη επιθυμία να αμφισβητεί, να συνδέει και να εξελίσσεται.

Άρρηκτα συνδεδεμένο με το avant-garde και εκκεντρικό DNA του οίκου, μας καλεί να αμφισβητήσουμε τους κανόνες και να δούμε αλλιώς την πραγματικότητα. Ο λόγος για το Prada Candy, το οποίο 10 χρόνια μετά τη δημιουργία του από την master αρωματοποιό Daniela Andrier υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Miuccia Prada, παραμένει ένα εμβληματικό άρωμα, που καταφέρνει να είναι εκκεντρικό, σοφιστικέ και ταυτόχρονα αισθησιακό και εκλεπτυσμένο.

Φέτος, για πρώτη φορά παγκοσμίως, με αφορμή τη νέα του καμπάνια, ο ιταλικός οίκος παρουσιάζει την Candy, την πρώτη virtual μούσα του, η οποία γεννήθηκε από ένα σφάλμα στο λογισμικό.

Μέσα από μια σειρά σύντομων βίντεο εμπνευσμένα από το TikTok, που σκηνοθέτησε ο Nicolas Winding Refn και απαθανάτισε ο φωτογράφος Valentin Herfray, παρουσιάζεται η συνάντηση της με το εμβληματικό άρωμα. Καθώς η δική της πραγματικότητα περιστρέφεται γύρω από computer bugs, αρχίζει να αντιλαμβάνεται μια άλλη πραγματικότητα, επεκτείνοντας την ύπαρξή της μέσα από τη δύναμη της τεχνολογίας. Απελευθερωμένη από κάθε περιορισμό, η περιέργειά της ενισχύεται, ανοίγουν νέες δημιουργικές προοπτικές κι έτσι γεννιέται μια πρόσκληση να δούμε την πραγματικότητα αλλιώς.

Το Prada Candy προσεγγίζει διαφορετικά τον αρωματικό εθισμό και παρουσιάζει μια απελευθερωμένη εκδοχή των λαχταριστών αρωμάτων. Η αντισυμβατική οσφρητική ισορροπία του συνδυάζει μια χαρούμενη και εθιστική συμφωνία καραμέλας με αριστοκρατική και ζεστή βενζόη, αναδίδοντας πρωτόγνωρο αισθησιασμό και κομψότητα, προτού ενωθεί με ένα μεταξένιο και αέρινο πέπλο white musk.

Δείτε το βίντεο: