7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική

Δείτε τι τρώνε οι fitness experts και πώς θα τα έχετε πάντα στο ψυγείο σας.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μόλις τελειώσατε μια φοβερή προπόνηση στο γυμναστήριο. Τώρα όμως πεθαίνετε της πείνας. Και έρχεται το λογικό ερώτημα: Τι να φάτε μετά την προπόνηση; Ποια είναι η πιο σωστή τροφή για να προσφέρετε στο σώμα σας ώστε να το βοηθήσετε να επωφεληθεί όσο το δυνατό περισσότερο από την άσκηση;

Για να σας βοηθήσουμε, μάθαμε τι τρώνε μετά την προπόνηση οι αγαπημένοι μας fitness influencers και προπονητές και ανακαλύψαμε τις επτά τροφές που απολαμβάνουν μετά την άσκηση. Και όχι μονό αυτό, αλλά μάθαμε και την απάντηση στο "γιατί σου κάνουν καλό” και σίγουρα κάποιες από τις παρακάτω πληροφορίες θα σας εκπλήξουν.

Οι καλύτερες πηγές ενέργειας μετά την προπόνηση

Σοκολάτα

Ας ξεκινήσουμε από το πιο σημαντικό. Όλοι μας θέλουμε ένα γλυκό που και που – και να φάτε το γλυκό σας μετά από μια σκληρή προπόνηση είναι πολύ καλή ιδέα. Ο διατροφολόγος δρ Mike Roussell λέει πως αν σκοπεύετε να ξεφύγετε διατροφικά, κρατηθείτε για να το κάνετε μετά την προπόνηση. Η ιδανική "κατάχρηση" είναι η μαύρη σοκολάτα. Επιπλέον, θεωρείται πως η μαύρη σοκολάτα συμβάλει στις καλύτερες αθλητικές επιδόσεις, οπότε μπορείτε να φάτε ένα δυο κομματάκια ανάμεσα σε δύο δυναμικά σετ.

Τυρί cottage

Μπορεί το cottage να μην σας φαίνεται τόσο ελκυστικό, είναι όμως ιδανική επιλογή εάν θέλετε κάτι νόστιμο με λίγες θερμίδες. Αν δεν έχετε διάθεση για αβγό, που θα σας δώσει πολλή πρωτεΐνη, η επόμενη επιλογή σας είναι αυτό το τυρί που περιέχει πολλές πρωτεΐνες και θα σας χορτάσει. "Η πρόσληψη πρωτεϊνών συμβάλει τη διατήρηση της μυικής σου μάζας και το cottage είναι ιδανική επιλογή αν κάνετε δίαιτα με στόχο την απώλεια λίπους" επισημαίνει η διαιτολόγος Jill Corleone.

Γλυκοπατάτα

Γιατί αυτή η υπέροχη τροφή είναι ιδανική επιλογή μετά από μια σκληρή προπόνηση; Η απάντηση είναι απλή: Όταν γυμνάζεστε, πέφτουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σας. Η γλυκοπατάτα τα βοηθάει να επανέλθουν στο φυσιολογικό επίπεδο, "προσφέρει αντιοξειδωτικά και είναι μια πολύ καλή επιλογή υδατάνθρακα" συμβουλεύει η διαιτολόγος Stephanie Greunke.

Αρακάς

Ο καταψυγμένος αρακάς είναι εξαιρετική ιδέα για ένα γρήγορο φαγητό αν δεν έχετε φρέσκα λαχανικά στο σπίτι, περιέχει όμως και υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και πρωτεΐνης, σε σύγκριση με άλλα λαχανικά, που σημαίνει πως θα σας χορτάσει για περισσότερη ώρα.

Σολομός

Ο σολομός είναι μία ακόμη εξαιρετική τροφή, γεμάτη πρωτεΐνη που θα σας κρατήσει χορτάτη για πολλή ώρα. Δεν σας προσφέρει όμως μόνο αυτό: Ο σολομός περιέχει επίσης υψηλές ποσότητες ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλουν στη μείωση της φλεγμονής μετά την άσκηση.

Αβγά

Εντάξει, μπορεί να μην είναι μυστικό, αλλά μήπως δεν έχετε δώσει στα αβγά το ρόλο που τους αρμόζει; Τα αβγά είναι ένα πανεύκολο στη μεταφορά σνακ, με πολλή πρωτεΐνη και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά καθώς και σε πολλές άλλες βιταμίνες που ενισχύουν τις λειτουργίες του οργανισμού σας όπως βιταμίνη A, B12, B2 και B5.

Κουνουπίδι

Παρότι το μπρόκολο είναι εξαιρετική επιλογή, το κουνουπίδι βοηθάει πολύ στην καύση του λίπους.

Πηγή: Shape.gr