8 σνακ με λίγες θερμίδες για την καταπολέμηση κάθε λιγούρας

Οι καλύτερες επιλογές για εύκολα και υγιεινά σνακ.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μήπως ψάχνετε για κάτι γλυκό κάθε φορά που είστε αγχωμένη; Υπάρχει εξήγηση: Η ζάχαρη καταστέλλει την κορτιζόλη, την ορμόνη που προκαλεί το άγχος. Αλλά, δυστυχώς, σας αφήνει πιο πεινασμένη από πριν.

Σταματήστε αυτό τον φαύλο κύκλο με σνακ με λίγες θερμίδες που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, λιπαρά, πρωτεΐνες και άλλες καταπραϋντικές ιδιότητες.

1. Έξυπνο σνακ

Σέλερι, βούτυρο αμυγδάλου και μερικές σταφίδες από πάνω αποτελούν ένα δημιουργικό σνακ, γεμάτο "ενεργητικούς" υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, λιπαρά αλλά και πρωτεΐνες που σας χορταίνουν.

2. Μπουκιές ενέργειας

Αναμειγνύετε μισή κούπα κομμένους χουρμάδες, μισή κούπα βούτυρο ξηρών καρπών και ¼ της κούπας νιφάδες βρώμης σε ένα μπολ και δημιουργείτε 12 με 14 μπαλάκια ενέργειας.

3. Τσάι με βότανα

Το χαμομήλι μειώνει το άγχος, ενώ το πράσινο τσάι περιέχει το αμινοξύ L-Θεανίνη, που σου προσφέρει μία πιο συγκεντρωμένη ηρεμία.

4. Φυστικοβούτυρο και μπανάνα

Αλείψτε σε μία φέτα του τοστ λίγο φυστικοβούτυρο και πρόσθεσε κομμάτια μπανάνας, αν θέλετε να ηρεμήσετε με φυσικό τρόπο.

5. Κουφετάκια μαύρης σοκολάτας

Η μεστή γεύση της μαύρης σοκολάτας περιορίζει τις λιγούρες. Λιγότερα από 30γρ. την ημέρα μειώνουν τις ορμόνες του άγχους.

6. Λαχανικά με ντιπ

Τα λαχανικά σε γεμίζουν με ωφέλιμες φυτικές ίνες και το γουακαμόλε ή το χούμους, με τα υγιή λιπαρά που περιέχουν, σε βοηθούν να παραμείνετε χορτάτη για περισσότερη ώρα.

7. Ανθρακούχο νερό με κομμάτια φρούτων

Συχνά μπερδεύουμε την αφυδάτωση με την πείνα. Κάντε πιο ενδιαφέροντα τα ποτά σου ώστε να έχετε μεγαλύτερο κίνητρο να πιεις περισσότερη ποσότητα και να ενυδατωθείτε επαρκώς.

8. Μίγμα ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί κάνουν το σώμα να ανταποκρίνεται καλύτερα σε συνθήκες στρες. Συνοδεύστε τους με αποξηραμένα φρούτα και σοκολάτα για μέγιστη απόλαυση.

Πηγή: Shape.gr