Dieticians' Choice | Τα καλύτερα πρωινά για απώλεια βάρους

Πώς επιλέγουν να ξεκινήσουν τη μέρα τους 9 διατροφολόγοι;

Τι επιλέγουν για πρωινό 9 διατροφολόγοι όταν θέλουν να χάσουν βάρος;

Ιωάννα Μανδηλάρη –  @threpsisnutrition
Pancakes με βρώμη και μέλι. Ικανοποιεί την ανάγκη μου για γλυκό, και θα με κρατήσει για ώρες!

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance
Δύο φρυγανιές με  αμυγδαλοβούτυρο και μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη ή 1 φέτα ψωμί ολικής με λίγο αβοκάντο και 1 αυγό ποσέ ή βραστό.

Δήμητρα Κυριακοπούλου @dkiriakopoulou
Επιλέγω ένα κεσεδάκι στραγγιστό γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά και προσθέτω 2 κ. σ. αποξηραμένα φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης, 2 κ. σ. νιφάδες φαγόπυρου, 1 κ. σ. τριμμένους ξηρούς καρπούς, 1 κοφτό κ. γλ. μέλι, 1 κ. γλ. σπόρους chia.

Με αυτό το πρωινό καταφέρνω να έχω γρήγορο κορεσμό, να διαχειριστώ τις λιγούρες μου μέσα στην ημέρα και να έχω υπομονή να περιμένω μέχρι την ώρα του επόμενου γεύματός μου που θα είναι μετά από 3 ώρες. 

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary
Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο πρωινό για να χάσει κανείς βάρος, γιατί δεν εξαρτάται μόνο από ένα γεύμα. Οπότε μπορώ να αναφέρω ένα ισορροπημένο πρωινό σε ένα πρόγραμμα διατροφής. Αυτό μπορεί να αποτελείται από ρυζογκοφρέτες με φυστικοβούτυρο, μπανάνα και γάλα αμυγδάλου ή άλλη ωραία ιδέα είναι ψωμί ντίνκελ με τυρί, αβοκάντο και φρούτο ή φυσικό χυμό.

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glynou
Ένα γιαούρτι 2% ή γάλα αμυγδάλου με βρώμη, λιναρόσπορο και ένα φρούτο.

Αναστασία Κόκκαλη @kokkalidiet
Χυλός βρώμης με νερό, πολύ κανέλα, φρέσκα φρούτα, σπόρους κάνναβης, λιναρόσπορο, chia seeds, και 1 κούπα πράσινο τσάι matcha.

Μαρία Μέντζελου @maria.mentzelou
Δεν πιστεύω ότι ένα πρωινό θα σε κάνει να χάσεις βάρος, αλλά σημασία έχει να κοιτάμε τη θρέψη του οργανισμού μας, αποφεύγοντας τις υπερβολές σε ζάχαρη και κορεσμένα λιπαρά. Συνεπώς, για μένα hot επιλογές είναι το oatmeal με φρούτα/ σπόρους/ ξηρούς καρπούς και το wrap ομελέτας. Φυσικά, αν σου πάει το ψάρι το πρωί μπορείς να το κάνεις και με σολομό.

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam
Γιαούρτι με φρέσκο φρούτο εποχής και ανάλατους άψητους ξηρούς καρπούς. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη με κρατάει χορτάτη για πολλές ώρες.

Κάλλια Γιαννιτσοπούλου @kallia_giannitsopoulou
Φρυγανιές με ταχίνι και μέλι και γάλα.

Πηγή: Shape.gr