5 ροφήματα για μια πιο επίπεδη κοιλιά

Απολαυστικά και ευεργετικά

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το πρησμένο ή φουσκωμένο στομάχι είναι ένα αρκετά συχνό φαινόμενο, που ταλαιπωρεί χιλιάδες ανθρώπους καθημερινά. Σε κάνει να νιώθεις άβολα, κούραση και δυσπεψία, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που συνοδεύεται από πόνους. Οι αιτίες που το προκαλούν είναι πολλές μεταξύ των οποίων οι κακές διατροφικές συνήθειες, όπως τα αναψυκτικά ή η γρήγορη κατανάλωση φαγητού, τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε λακτόζη, λαχανικά και όσπρια, όπως κρεμμύδι, σκόρδο, μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών κ.α.

Επειδή μερικές φορές είναι αδύνατον να απαρνηθείτε κάποιο από τα παραπάνω παραδείγματα, αλλά ξέρεις πως το φούσκωμα αργά ή γρήγορα θα εμφανιστεί, σας προτείνουμε να δοκιμάσετε τα ακόλουθα 5 φυσικά ροφήματα, που θα σας βοηθήσουν να νιώσετε ανάλαφρη.

1. Πράσινο τσάι

Το άγλυκο πράσινο τσάι σε ενυδατώνει, ενισχύει τον μεταβολισμό σας και λειτουργεί ως πρεβιοτικό, το οποίο συνδέεται με την καλή υγεία του εντέρου. Μπορείτε να το απολαύσετε κρύο ή ζεστό.

2. Νερό με αγγούρι ή λεμόνι

Το νερό μπορεί να αποκτήσει ένα twist γεύσης αν προσθέσετε λίγες φέτες λεμονιού ή αγγουριού. Θα βοηθήσει με την ενυδάτωση του οργανισμού σας και θα "ξυπνήσει" τον μεταβολισμό σας.

3. Smoothie με καρπούζι

Ένα smoothie φτιαγμένο από μερικές φέτες φρέσκου καρπουζιού, εκτός του ότι θα σας δροσίσει με την γεύση του, θα σας απαλλάξει από το φούσκωμα αφού το καρπούζι είναι πλούσιο σε νερό και κάλιο, ένας συνδυασμός φάρμακο για την περίπτωση αυτή. Επιπλέον έχει λίγες θερμίδες και έτσι δεν θα επιβαρύνετε την σιλουέτα σας.

4. Τσάι με μέντα

Η μέντα έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Μεταξύ αυτών, ανακουφίζει από τις κράμπες και χαλαρώνει το σώμα. Αυτό καθιστά το τσάι μέντας το τέλειο ποτό για να ξεφορτωθείτε το φούσκωμα της κοιλιάς. Δοκιμάστε το κυρίως ζεστό.

5. Χυμός ανανά

Ο ανανάς περιέχει το ένζυμο βρομελίνη. Το τελευταίο μειώνει τη φλεγμονή και διεγείρει την πέψη, κάτι που θα προσφέρει ανακούφιση στο στομάχι σας.

Πηγή: Shape.gr