Stretching | 5 τρόποι για να ενσωματώσετε τις διατάσεις στην καθημερινότητά σας

Αποκτήστε μεγαλύτερη ευλυγισία και απαλλαχτείτε από τον πόνο στις αρθρώσεις και τους μύες.

Οι διατάσεις, δηλαδή το stretching, είναι ένα αρκετά σημαντικό κεφάλαιο της fitness ρουτίνας που ακολουθούμε. Και αυτό γιατί, τα οφέλη τους είναι πραγματικά πολλά, ιδίως για όσους ακολουθούν έναν πιο καθιστικό τρόπο ζωής που δεν περιλαμβάνει ιδιαίτερα την τακτική άσκηση. Με το stretching όχι μόνο βελτιώνετε την στάση του σώματος σας και αποκτάτε μεγαλύτερη ευλυγισία, με αποτέλεσμα την επέκταση του εύρους των κινήσεων σας, αλλά ανακουφίζετε τους μύες και τις αρθρώσεις από πόνους και πιασίματα.

Το πέρασμα των χρόνων, ο τρόπος ζωής καθώς και η πολύωρη καθιστική εργασία, είναι παράγοντες που οδηγούν στην μείωση της ευκινησίας και στην δημιουργία κινητικών δυσκολιών. Για να αποτρέψετε τον παραπάνω κίνδυνο, αρκεί να ενσωματώσετε τις διατάσεις στο καθημερινό σας πρόγραμμα, ακόμα και όταν δεν πρόκειται να ασκηθείτε εντατικά.

Πρωί

Μόλις ξυπνήσετε: Ξεκινήστε την ημέρα σας με μερικές διατάσεις, μόλις ακριβώς σηκωθείτε από το κρεβάτι. Σηκωθείτε σε όρθια στάση και τεντώστε τα χέρια σας ψηλά πάνω από το κεφάλι, όσο πιο ψηλά μπορείτε. Βεβαιωθείτε ότι παίρνετε σωστές ανάσες. Έπειτα λυγίστε ελαφρά τα γόνατα σας και τεντώστε τα ξανά μέχρι την αρχική τους θέση. Επαναλάβετε όσο φορές θέλετε.

Δώστε μια αγκαλιά στον εαυτού σας: Έχοντας ξεκινήσει την ημέρα σας κάντε ένα διάλειμμα από την εργασία σας και ξαπλώστε για μια αγκαλιά. Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα ή στο κρεβάτι / καναπέ και φέρτε κοντά στο στήθος σας τα γόνατα σα.ς Με τα χέρια σας αγκαλιάστε τις κνήμες σας. Μείνετε σε αυτή τη θέση για μερικά δευτερόλεπτα και επαναλάβετε την αγκαλιά δυο τρεις φορές.

Απόγευμα

Πλαϊνά τεντώματα: Καθώς βρίσκεστε μεταξύ των υποχρεώσεων σας, καθίστε σε μια καρέκλα και προσπαθήστε με το δεξί χέρι να ακουμπήσετε το πάτωμα από την δεξιά πλευρά και φέρτε το αριστερό χέρι πάνω από το κεφάλι, ώστε να δημιουργηθεί ένα τόξο. Τεντώστε και αναπνέετε σωστά. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Κυκλικές κινήσεις των αρθρώσεων: Όπου και αν βρίσκεστε, αφιερώστε μερικά λεπτά στριφογυρίζοντας γύρω – γύρω τις αρθρώσεις των καρπών και τον αστραγάλων. Αν έχετε την ευελιξία, κάντε το ίδιο με τους ώμους.

Βράδυ

Διατάσεις μετά το ντουζ: Αφού έχετε τελειώσει με το καθιερωμένο βραδινό μπάνιο, χρησιμοποιείστε την  πετσέτα που σκουπίζεστε για να τεντώσετε τον θώρακα σα.ς Πιάστε τις άκρες τις πετσέτας με τα δύο χέρια και ανοίξτε την πίσω από το κεφάλι, όσο περισσότερο μπορείτε. Επιστρέψτε στην αρχική θέση. Δοκιμάστε ξανά όσες φορές θέλετ.ε

Πριν πέσεις στο κρεβάτι: Κλείστε την ημέρα σας με ένα βαθύ κάθισμα. Απλώστε το δεξί πόδι μπροστά και λυγίστε το αριστερό γόνατο πίσω. Η αριστερή φτέρνα με το γόνατο πρέπει να βρίσκονται στην ίδια ευθεία. Κατεβάστε τον κορμό σας όσο πιο χαμηλά μπορείτε. Επαναλάβετε από το άλλο πόδι. Μόλις ολοκληρώσετε, είστε έτοιμη να κοιμηθείτε.

Πηγή: Shape.gr