H Miu Miu είναι το hottest brand του 2023

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η Miu Miu βρίσκεται στη κορυφή της ετήσιας fashion λίστας του Lyst.

Προϊόντα που γίνονται riral, total looks από τις fashion insiders, celebrities στο catwalk και την πρώτη σειρά των shows, καμπάνιες με τη συμμετοχή των "It girls" της νέας γενιάς, μιας "βαριά υπογραφή" στην καλλιτεχνική διεύθυνση, και το hype που συνοδεύει τη Miu Miu, το brand που δημιούργησε το 1992 η Miuccia Prada ως μια πιο νεανική, παιχνιδιάρικη και κυρίως πιο προσιτή μάρκα από την Prada, βρίσκεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην κορυφή της λίστας με τα brands της χρονιάς. Το Lyst, η δημοφιλής βρετανική online shopping πλατφόρμα, που καταγράφει data από την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών του, έδωσε στη δημοσιότητα το ετήσιο report του για το 2023 - συγκεντρώνοντας στοιχεία από 200 εκατομμύρια αγοραστές - και η Miu Miu καταγράφεται σ' αυτό ως το "brand της χρονιάς" με τις αναζητήσεις που το αφορούν να αυξήθηκαν μέσα στο έτος κατά 39%.  

H Miu Miu είχε αναδειχτεί σε hottest brand και το 2022, και όπως και τότε, έτσι και τώρα τα εμβληματικά ballet flats των συλλογών του (που από τον Μάρτιο μέχρι τον Απρίλιο του 2023 εμφάνισαν αύξηση 75% στις αναζητήσεις του Lyst) έπαιξαν καθοριστικό ρόλο γι' αυτή την κατάταξη, μαζί με τις micromini φούστες και αλλά και το librarian-core style που σύστησε η συλλογή Fall 2023 (χάρη στο στιλ οι αναζητήσεις για τις ζακέτες Miu Miu έφτασαν το 12%). To υψηλό ranking οφείλεται, επίσης, σ' ένα hot trend που ξεπήδησε από την πασαρέλα τη συλλογής Φ/Χ 2023: το "no pants" trend, ή αλλιώς η τάση του "underwear-as-outerwear", οφείλει σε μεγάλο βαθμό την έντονη παρουσία του στις συλλογές της Άνοιξης 2024 στη Miu Miu. Η εμφάνιση της Emma Corrin στο show του φθινοπώρου μ' ένα sequin εσώρουχο απογείωσε (κατά 275%) τις αναζητήσεις για τη Miu Miu μέσα σ' ένα 24ωρο, ενώ τις αναζητήσεις για hot pants κατά 133%

Διαβάστε Επίσης

Ποια άλλα brands ξεχωρίζουν από τo ετήσιο report 

To Anagram logo της Loewe ξεχώρισε ως το "hottest luxury σύμβολο" του 2023, με το Anagram tank top του οίκου να αναδεικνύεται το πιο hot item του δεύτερου τριμήνου του 2023 και τις Anagram basket bags να σημειώνουν αύξηση 170% στις αναζητήσεις από πέρυσι, ενώ στο παιχνίδι μπήκαν φέτος και τα Anagram jeans. 

Επίσης, το Lyst ανακήρυξε το "naked shoe" ως το "παπούτσι της χρονιάς" που από breakout αξεσουάρ στα runways των Loewe, The Row, Khaite, Bottega Veneta, Nensi Dojaka, Chanel και Stella McCartney, αναδείχτηκε σε αγαπημένο παπούτσι του street style, με κορυφαίο ζευγάρι τις mesh μπαλαρίνες του οίκου Alaïa. Οι αναζητήσεις για το συγκεκριμένο στιλ παπουτσιού αυξήθηκαν κατά 56% μέσα στον Φεβρουάριο του 2023 και δεν άργησαν να εξελιχθούν στο It Shoe της σεζόν Α/ Κ 2023. 

Τα adidas Samba πήραν τον τίτλο "sneakers της χρονιάς", ενώ μία τσάντα ώμου από τη Uniqlo - αξίας μόλις 18€- έγινε η πιο viral τσάντα του 2023, έγινε sold out και τώρα φιγουράρει στη λίστα του Lyst ως η "τσάντα της χρονιάς".

Διαβάστε Επίσης