Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan στηρίζουν το #StopHateForProfit

Μια καμπάνια που στοχεύει στην εξάλειψη του ρατσισμού στα social media.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Ο πρίγκιπας Harry και η Meghan υπερασπίζονται εδώ και καιρό σκοπούς που αντιστέκονται στον εκφοβισμό. Επιπλέον, κατανοούν την καταστροφική και μακροχρόνια ζημία που προκαλείται στην κοινωνία από τη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο. Έτσι, πήγαν τον ακτιβισμό τους για το θέμα ένα βήμα παραπέρα.

Εκπρόσωπος του δούκα και της δούκισσας του Sussex επιβεβαιώνει στο BAZAAR.com ότι ο Harry και η Meghan υποστηρίζουν την καμπάνια Stop Hate For Profit, η οποία στοχεύει σε ένα παγκόσμιο μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook λόγω της επανειλημμένης αποτυχίας της εταιρείας να αντιμετωπίσει το μίσος και το ρατσιστικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα. Οι Sussexes ρίχνουν το βάρος τους πίσω από το κίνημα και εργάζονται για να ενθαρρύνουν τους διευθύνοντες συμβούλους να σταθούν αλληλέγγυοι με τις ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων των ΗΠΑ πίσω από αυτό.

"Καθώς δημιουργούσαμε το Archewell, ένας από τους τομείς που ο Δούκας και η Δούκισσα του Sussex ήθελαν να ασχοληθούν ήταν με το διαδικτυακό hate speech και συνεργαζόμαστε με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων και φυλετικής δικαιοσύνης", ανέφερε στενή πηγή του ζευγαριού στο BAZAAR.com. "Τις τελευταίες εβδομάδες, συγκεκριμένα, αυτό το ζήτημα έχει γίνει ακόμη πιο ζωτικής σημασίας και εργάζονται για να ενθαρρύνουν τους παγκόσμιους διευθύνοντες συμβούλους να στέκονται με αλληλεγγύη με έναν συνασπισμό ομάδων αστικής και φυλετικής δικαιοσύνης όπως το NAACP, το Color of Change και το Anti -Defamation League, που απαιτούν διαρθρωτικές αλλαγές στον διαδικτυακό μας κόσμο και ηγούνται της καμπάνιας #StopHateForProfit. 

Μια πηγή που συνεργάζεται στενά με το ζευγάρι προσθέτει: "Για πολύ καιρό, ο Δούκας και η Δούκισσα του Sussex εργάζονται για το πώς να στρέψουν τη βιομηχανία της τεχνολογίας σε μια πιο ανθρώπινη κατεύθυνση - αυτό περιλαμβάνει τη μακροχρόνια συνηγορία τους για την υποστήριξη της ψυχικής υγείας στην εποχή των social media, η οποία ήταν και στο επίκεντρο της επίσκεψής τους στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ τον Φεβρουάριο, και συνδέεται επίσης ουσιαστικά με αυτό που χτίζουν στη νέα τους οργάνωση, Archewell".

Η πρωτοβουλία Stop Hate For Profit ξεκίνησε στις 17 Ιουνίου, με αίτημα να σταματήσουν οι διαφημιστικές δαπάνες στο Facebook και το Instagram για τον Ιούλιο του 2020. Απαίτησαν επίσης από την εταιρεία να αντιμετωπίσει τον ρατσισμό σε όλες τις πλατφόρμες της.