WELLNESS

WELLNESS Τετ, 27 Οκτ 2021

Τρεις διατροφικές αλλαγές που όλες οι γυναίκες άνω των 50 οφείλουν να κάνουν

Μικρές καθημερινές αλλαγές που έχουν σπουδαία αποτελέσματα στον οργανισμό.

WELLNESS Τρι, 26 Οκτ 2021
WELLNESS Κυρ, 24 Οκτ 2021

Τα μυστικά των A-listers για έναν καλό ύπνο το βράδυ

Αποτελεσματικοί τρόποι να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας από την Rosie HW, την Sophie Turner, την Elle Macpherson κ.ά.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
WELLNESS Πεμ, 21 Οκτ 2021

Η τροφή που μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος στην εμμηνόπαυση

Για να συμβάλει στην απώλεια βάρους στην εμμηνόπαυση παίζει ρόλο και η ώρα που θα την καταναλώσετε.

WELLNESS Τρι, 19 Οκτ 2021

4 ασκήσεις που καλό είναι να αποφύγετε μετά τα 50

Οι ασκήσεις αυτές δεν είναι φιλικές προς τις αρθρώσεις και μπορούν να επιβαρύνουν την προπόνηση σου.

WELLNESS Δευ, 18 Οκτ 2021

3 βότανα που βοηθούν στη φυσική αποτοξίνωση του οργανισμού

Ο ανθρώπινος οργανισμός έχει μεθόδους αποτοξίνωσης, αλλά είναι γεγονός ότι χρειάζεται υποστήριξη.

WELLNESS Δευ, 18 Οκτ 2021

Εμμηνόπαυση | Να γιατί και πώς μπορείτε θα προλάβετε την οστεοπόρωση

1 στις 2 γυναίκες ηλικίας 50 ετών και πάνω θα βιώσουν κατάγματα στη ζωή τους εξαιτίας της οστεοπόρωσης.

ΓΡΑΦΕΙ: ΕΛΕΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
WELLNESS Κυρ, 17 Οκτ 2021

3 αλλαγές που πρέπει να κάνετε στο πρωινό σας αν θέλετε να χάσετε βάρος

Το πρωινό είναι πράγματι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και οι επιλογές που θα κάνετε έχουν μεγάλη σημασία και για την προσπάθειά σας να αδυνατίσετε.

ΓΡΑΦΕΙ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
WELLNESS Σαβ, 16 Οκτ 2021

Πώς να ξυπνήσετε νιώθοντας πραγματικά ανανεωμένη και ευδιάθετη

Οι πρωινές και βραδινές συνήθειες που θα σας χαρίσουν ένα φρέσκο ξεκίνημα στην ημέρα σας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
WELLNESS Παρ, 15 Οκτ 2021

Μύθοι και αλήθειες γύρω από την yoga

"Η γιόγκα είναι μόνο για νέους ανθρώπους": Τι απαντάει ο ειδικός στην yoga Rupal Sidh;

WELLNESS Τετ, 13 Οκτ 2021

Ποδήλατο | Τα οφέλη του στη φυσική κατάσταση και την ψυχική υγεία

Πώς θα απολαύσετε αυτή την άσκηση και θα λάβετε όλα της τα οφέλη της.

WELLNESS Τρι, 12 Οκτ 2021

6 σημάδια που μαρτυρούν έλλειψη ασβεστίου στο σώμα

Γιατί είναι σημαντική η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου για την υγεία;

WELLNESS Δευ, 11 Οκτ 2021

Τα μυστικά για μια αδύνατη σιλουέτα ακόμα και μετά την εμμηνόπαυση

Μικρές κινήσεις με μεγάλο αντίκτυπο στην φυσική σας κατάσταση.

WELLNESS Κυρ, 10 Οκτ 2021

8 συμβουλές για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα

Δεν χρειάζεται να μετράς θερμίδες ή γραμμάρια. Αλλού είναι οι παγίδες.

WELLNESS Σαβ, 09 Οκτ 2021

8 τροφές που ενισχύουν την καύση λίπους

Η γυμναστική είναι απαραίτητη, αλλά χωρίς τη σωστή διατροφή δε θα δείτε ποτέ το αποτέλεσμα που θέλετε.

WELLNESS Τρι, 05 Οκτ 2021

Η καλύτερη γυμναστική για γυναίκες άνω των 50

Η τακτική φυσική δραστηριότητα είναι το μυστικό για καλύτερη υγεία και ευεξία σε όλη μας τη ζωή.

ΓΡΑΦΕΙ: ΑΝΘΗ ΜΙΜΗΓΙΑΝΝΗ
WELLNESS Κυρ, 03 Οκτ 2021

Πώς να εκπαιδεύσετε το μυαλό σας να σταματήσει να αγχώνεται πριν τον ύπνο

Αν το μυαλό σας αδυνατεί να "σβήσει" το βράδυ, αυτές οι συμβουλές θα είναι για εσάς σωτήριες.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
WELLNESS Σαβ, 02 Οκτ 2021

3 αλλαγές που πρέπει να κάνει στη διατροφή της κάθε γυναίκα μετά τα 50

Το σώμα μας αλλάζει κι αυτό σημαίνει ότι η διατροφή μας δεν πρέπει να μένει η ίδια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ