Meghan Markle | Μία ακόμη νίκη για τη δούκισσα του Sussex ενάντια στα βρετανικά tabloids

Τον Φεβρουάριο είχε κερδίσει τον πρώτο γύρο της δικαστικής διαμάχης που έχει διαρκέσει δυόμιση χρόνια.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Όλοι θυμόμαστε το γράμμα της Meghan Markle προς τον πατέρα της, το οποίο είχε διαρρεύσει στα βρετανικά tabloids, πουλώντας εκατομμύρια πρωτοσέλιδα και προκαλώντας τεράστια "ζημιά" στη βασιλική οικογένεια της Μεγάλης Βρετανίας. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η δούκισσα του Sussex κατάφερε να κερδίσει τον πρώτο γύρο της δικαστικής διαμάχης ενάντια στη Mail on Sunday και MailOnline και τώρα εξασφάλισε μία ακόμα νίκη στην υπόθεση που έχει τραβήξει δυόμιση χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα, την Τετάρτη το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε πως η Meghan Markle είναι η μοναδική ιδιοκτήτρια, που έχει τα πνευματικά δικαιώματα της εν λόγω επιστολής που εστάλη στον Thomas Markle τον Αύγουστο του 2018. 

Και αυτό διότι η εκδότρια εταιρεία των tabloid φυλλάδων είχε υποστηρίξει πως η δούκισσα του Sussex δεν είχε γράψει μόνη της το γράμμα, ύστερα από την ανακοίνωση της απόφασης του δικαστηρίου τον Φεβρουάριο περί παραβίασης της ιδιωτικότητας και των πνευματικών δικαιωμάτων. Και την εικασία αυτή τη στήριξαν στο ότι η δούκισσα του Sussex είχε γράψει το γράμμα μαζί με τον Jason Knauf, πρώην διευθυντή του γραφείου επικοινωνίας του Παλατιού του Kensington, πράγμα που ο τελευταίος αρνήθηκε.

Αυτό που φαίνεται ότι είχε συμβεί είναι ότι η Markle είχε δείξει το γράμμα στον σύζυγό της και στον Knauf περισσότερο για υποστήριξη παρά για να ζητήσει βοήθεια στο να το συντάξει. Με αυτό το σκεπτικό, η δούκισσα του Sussex ορίστηκε ως η κύρια και μοναδική κάτοχος και ιδιοκτήτρια του γράμματος, με αποτέλεσμα η δημοσιοποίησή του να θεωρείται παραβίαση ιδιωτικότητας της και των προσωπικών δεδομένων της.

Τον περασμένο Μάρτιο το δικαστήριο είχε επιβάλλει στις προαναφερθείσες εφημερίδες να δημοσιεύσουν ανακοίνωση, αναφέροντας τι είχε συμβεί και τι είχαν κάνει εναντίον της δούκισσας του Sussex. Επίσης, ο πρίγκιπας Harry είχε λάβει μια συγγνώμη από την εκδότρια εταιρεία για αβάσιμες και συκοφαντικές δηλώσεις που είχαν κάνει οι εφημερίδες, ισχυριζόμενοι ότι σνόμπαρε το σώμα των Βασιλικών Ναυτικών όταν παραιτήθηκε από τα καθήκοντά του ως ενεργό μέλος της βασιλικής οικογένειας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πηγή: ΜadameFigaro.gr