Πριν μία εβδομάδα, ο πρίγκιπας Harry και η Meghan Markle ανακοίνωσαν στο site του οργανισμού τους, Archewell, τη νέα τους συνεργασία με τον κολοσσό Procter & Gamble με σκοπό την προώθηση της ισότητας των φύλων και της κοινωνικής αλλαγής που τα δύο brands έχουν ως κοινό στόχο.
Βέβαια, η κίνηση τους αυτή δεν έλαβε το πράσινο φως από το κοινό, που βρέθηκε στο αντίθετο μέτωπο, και όλα αυτά εξαιτίας ενός προϊόντος που βρίσκεται στην τεράστια γκάμα του ομίλου.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία Olay που ανήκει στην Procter & Gamble παρέχει σε συγκεκριμένες χώρες μια κρέμα λεύκανσης του δέρματος, γεγονός που έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με όλα όσα πρεσβεύουν ο δούκας και η δούκισσα του Sussex. Μην ξεχνάμε πως στην περιβόητη συνέντευξη στην Oprah Winfrey είχαν κάνει λόγο για ρατσιστικά σχόλια που προέρχονταν από τη βασιλική οικογένεια και απευθύνονταν στον γιο τους, Archie.
Σύμφωνα με την Joanne Rondilla, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο San Jose, ήταν δική τους ευθύνη να μιλήσουν για το αμφιλεγόμενο αυτό προϊόν, ενώ συνέχισε πως "η Meghan θα έπρεπε να αναφέρει το θέμα του χρώματος. Δεν πιστεύω πως αυτή η συνεργασία προωθεί τη συζήτηση αυτή".