Victoria Beckham | Η στρατηγική που ακολούθησε για να διασφαλίσει το μέλλον του brand της μετά την πανδημία

Η συνθήκη της πανδημίας του κορονοϊού δημιούργησε νέες ανάγκες με αποτέλεσμα το brand της Victoria Beckham να ακολουθήσει τις επιταγές της εποχής.

Αρκετοί ήταν οι οίκοι μόδας και οι εταιρείες ρουχισμού που αφουγκράστηκαν τις ανάγκες της εποχής και τα θέλω των καταναλατών ύστερα από την επέλαση του κορονοϊού με αποτέλεσμα να αλλάξουν εντελώς στρατηγική αλλά και να μεταβάλλουν ελαφρώς τα προϊόντα τους. Μία εξ αυτών ήταν η Victoria Beckham, η οποία αποφάσισε να μειώσει την τιμή πώλησης των δημιουργιών της κατά 40%, αλλάζοντας παράλληλα το στιλ των ρούχων της και προχωρώντας με απλούστερες σιλουέτες και λιγότερα διακοσμημένα υφάσματα. 

Διαβάστε Επίσης

Αυτή η κίνηση ήταν ένας τρόπος να διασφαλίσει το μέλλον της εταιρείας της, να διευρύνει το αγοραστικό της κοινό αλλά και να υπογραμμίσει το γεγονός ότι τα brands πρέπει να προσαρμοστούν στην τεράστια μεταβολή που επήλθε σε όλα τα επίπεδα της σύγχρονης ζωής εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Στην ίδια σελίδα βρίσκεται και η CEO του luxury brand "Victoria Beckham", Marie Leblanc, που θεωρούσε τις αλλαγές επιτακτικές προκειμένου να διασφαλιστεί το μέλλον του οίκου, καθώς μέχρι τώρα τα έσοδά τους δεν σημείωσαν τον επιθυμητό στόχο, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα από τα δυνατότερα ονόματα στον κόσμο της μόδας. 

Η μεταβολή προς την απλότητα

Δεν χρειάστηκε να περάσει αρκετός καιρός ώστε το brand να καταλάβει πως τα φορέματα για πάρτι δεν αποτελούσαν τα items που κάποιος θα αγόραζε την περίοδο του κορονοϊού και δη της πανδημίας. Αντίθετα, η ζήτηση για πουλόβερ, γυαλιά ηλίου και γενικότερα comfort ρούχα - η συνεργασία της Beckham με τη Reebok έγινε ανάρπαστη - εκτοξεύθηκε, ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα για τα επόμενα βήματα και τη νέα συλλογή που παρουσιάστηκε πρόσφατα. 

Τα νέα δεδομένα

Πολύ σωστά η Victoria Beckham παρομοίασε την πανδημία με την περίοδο της λοχείας, όταν δηλαδή μια γυναίκα δεν ξέρει πώς να ντυθεί αφού έχει φέρει στον κόσμο το παιδί της. "Η κατάσταση θυμίζει λίγο τη στιγμή που μόλις έχεις γεννήσει και δεν θυμάσαι τι φορούσες πριν μείνεις έγκυος", δήλωσε η Victoria Beckham στο λανσάρισμα της νέας της συλλογής SS2022. Και η ίδια θυμάται πως αφού γέννησε την Harper, πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να αποφασίσει τι ήθελε να φοράει. Πιο συγκεκριμένα είπε πως "βγαίνοντας από την πανδημία μοιάζει με αυτό. Πραγματικά αγκάλιασα έναν νέο πιο χαλαρό τρόπο ντυσίματος κατά τη διάρκεια του lockdown και αυτό αλλάζει αυτό που θέλω να φοράω τώρα." Η Leblanc, από την άλλη, συμπλήρωσε πως αυτή τη φορά θα βγούμε από την πανδημία με έναν υβριδικό τρόπο ζωής. Όπως πολύ σωστά επεσήμανε, ίσως πλέον δεν χρειάζεται να ντυνόμαστε υπερβολικά για ένα meeting. 

Η κίνησή τους να μειώσουν τις τιμές αποτέλεσε τον πυρήνα της στρατηγικής τους με σκοπό να  διευρύνουν και τη λίστα των πελατών τους. Όπως θα υπογραμμίσει η Leblanc, "η πελάτισσα μας είναι έξυπνη, θέλει το value for money". 

To brand της Victoria Beckham δεν ήταν το μοναδικό που αναγκάστηκε να προβεί σε δραστικές αλλαγές για την ευημερία της εταιρείας. Πέρσι, ο οίκος Mulberry μείωσε τις τιμές κατά 20% σε κάποιες ασιατικές αγορές, και ακόμα κι αν το γεγονός αποσιωπήθηκε λόγω σκοπιμότητας, θεωρήθηκε η βάση για να αυξηθούν οι πωλήσεις σε μία αμφίβολη και δύσκολη στιγμή. 
 

Διαβάστε Επίσης