Πρίγκιπας Harry & Μeghan Markle | Είναι πλέον ανεπιθύμητοι στο Netflix;

Όλοι μιλούν για το With Love, Meghan, αλλά λίγοι έχουν δει το lifestyle show της δούκισσας του Sussex. Και τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το With Love, Meghan ήταν ίσως η πιο πολυσυζητημένη νέα σειρά σε όλο τον κόσμο την εβδομάδα που έκανε πρεμιέρα στο Netflix στις 4 Μαρτίου. Η σειρά που είναι αφιερωμένη στον τρόπο ζωής της Meghan Markle ήταν το talk of the town και όλοι είχαν την άποψή τους, ακόμα και άνθρωποι που δεν την έχουν παρακολουθήσει...

Το (αβέβαιο) μέλλον της σειράς

Οι κριτικές ήταν γενικά αρνητικές , αλλά η δούκισσα του Sussex ανακοίνωσε, πως "το show θα δει το φως της δημοσιότητας και δεύτερη σεζόν. Είναι ήδη στα σκαριά και θα φτάσει στην πλατφόρμα "το φθινόπωρο". Yπάρχουν ωστόσο κάποιοι που αμφιβάλλον για αυτό. 

Η docuseries των 8 επεισοδίων έχει προφανώς βρει το κοινό της, ωστόσο, παρά το (κακό) buzz, το With Love, Meghan δεν έχει τηλεθέαση.

Κάθε άλλο. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στο top10 του Netflix με τις εκπομπές και ταινίες που έφεραν τα περισσότερα νούμερα τηλεθέασης. Τα μόνα στοιχεία που αποκαλύπτει η πλατφόρμα στο κοινό; Το show της Markle βρίσκεται στη δέκατη θέση, με 2,6 εκατομμύρια "προβολές" και 12,6 εκατομμύρια ώρες συνολικής τηλεθέασης. Μάλιστα, στην κατηγορία "show - στα αγγλικά" (που περιλαμβάνει σειρές, ντοκιμαντέρ και αφιερώματα), η σειρά Running Point, με την Kate Hudson βρίσκεται στην κορυφή για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα.

Πρίγκιπας Harry & Μeghan Markle | Είναι πλέον ανεπιθύμητοι στο Netflix;

Δεν είναι πια το γερό χαρτί του Netflix

Όπως επισημαίνει το Deadline, τα στοιχεία αυτά είναι σημαντικά χαμηλότερα από εκείνα του ντοκιμαντέρ που σκηνοθέτησε η Liz Garbus για τη Meghan Markle και τον πρίγκιπα Harry. Το Harry & Meghan, που έκανε πρεμιέρα τον Δεκέμβριο του 2022, ξεκίνησε εκπληκτικά με 81,6 εκατομμύρια ώρες τηλεθέασης τις τρεις πρώτες ημέρες προβολής του. Και δεν σταμάτησε εκεί, προσθέτοντας 97,7 εκατομμύρια ώρες προβολής την πρώτη πλήρη εβδομάδα προβολής του στην πλατφόρμα, καθώς και 39,7 εκατομμύρια ώρες προβολής την επόμενη εβδομάδα. Πολύ απλά, πρόκειται για τη μεγαλύτερη επιτυχία που έχει σημειώσει ποτέ ένα ντοκιμαντέρ στο Netflix.

Ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν τόσο καλή για τις φιλόδοξες παραγωγές της Meghan και του Harry. Το Live to Lead (Δεκέμβριος 2022) δεν έφτασε ποτέ στο top 10 του Netflix, ούτε τα Heart of Invictus (Αύγουστος 2023)... Σε κάθε περίπτωση, αυτές οι κατά συρροή αποτυχίες δεν πρέπει να κάνουν την πλατφόρμα να θέλει να συνεχίσει τη συνεργασία της με τους Sussexes.

Διαβάστε Επίσης