Η Meghan Markle κατάφερε να ξεπεράσει το πριγκιπικό ζεύγος της Ουαλίας σε προβολές στο Instagram κατά τη διάρκεια του 2025, παρά το γεγονός ότι η βάση των ακολούθων της είναι έξι φορές μικρότερη.
Με μόλις 3 εκατομμύρια ακολούθους, η δούκισσα του Sussex συγκέντρωσε 168 εκατομμύρια προβολές σε 22 reels, με μέσο όρο 7,6 εκατομμύρια ανά ανάρτηση.
Το πιο επιτυχημένο της βίντεο, το οποίο ανακοίνωσε τη μετονομασία του ηλεκτρονικού της καταστήματος σε As Ever, έφτασε τα 26,9 εκατομμύρια προβολές από την ανάρτησή του στις 17 Φεβρουαρίου.
Η αντίθεση με τον επίσημο λογαριασμό του πρίγκιπα William και της Kate Middleton είναι αξιοσημείωτη. Παρόλο που έχουν συνολικά 16,8 εκατομμύρια followers και έχουν μοιραστεί 47 reels μέχρι στιγμής φέτος, οι αναρτήσεις τους έχουν συνολικά 134,8 εκατομμύρια προβολές, με μέσο όρο μόλις 2,8 εκατομμύρια ανά βίντεο. Ακόμα και το πιο δημοφιλές βίντεό τους - μια συνεργασία με τον Big Manny - έφτασε τα 17,6 εκατομμύρια προβολές.
Μια πιθανή εξήγηση βρίσκεται στο είδος του περιεχομένου. Οι αναρτήσεις της Markle είναι το κύριο κανάλι όπου μοιράζεται προσωπικά νέα και ειδήσεις για τα project της, όπως η εκπομπή μαγειρικής της στο Netflix και το lifestyle brand της.
Αντιθέτως, το περιεχόμενο του πρίγκιπα και της πριγκίπισσας της Ουαλίας συνήθως συμπληρώνει την υπάρχουσα κάλυψη από τον Τύπο των δημόσιων εκδηλώσεων και των επίσημων δεσμεύσεων, οπότε τα reels τους δεν αποτελούν συνήθως πηγή για δημοσιεύματα στα tabloid ή για έντονα σχόλια από τους βασιλικούς θαυμαστές.