Το ντοκιμαντέρ του Ryan Murphy για τον Andy Warhol και η δυσαρέσκεια των κοντινών φίλων του καλλιτέχνη

Το νέο πρότζεκτ του διάσημου παραγωγού που δεν έλαβε την έγκριση αρκετών φίλων του Warhol.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Και ενώ ένα ντοκιμαντέρ για τον πατέρα της ποπ αρτ, Andy Warhol, μέσα από τη σύγχρονη και καλλιτεχνική ματιά του Ryan Murphy θα μπορούσε να χαρακτηριστεί μόνο ως ένα αριστούργημα, φίλοι του σπουδαίου δημιουργού έχουν τις αντιρρήσεις τους. 

Διαβάστε Επίσης

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δημιουργός των Halston, American Horror Story, Glee και πολλών ακόμα επιτυχιών, ετοιμάζει ένα ντοκιμαντέρ στο Netflix για τη ζωή και το έργο του Andy Warhol, στο πλαίσιο της γιγαντιαίας συμφωνίας των 300 εκατομμυρίων δολαρίων που έκανε με τη δημοφιλή πλατφόρμα. Τη δυσαρέσκειά τους έδειξαν, όμως, πολλοί φίλοι του καλλιτέχνη, οι οποίοι είχαν αρκετές ιστορίες να μοιραστούν μαζί με το κοινό, όμως ούτε που ειδοποιήθηκαν για να λάβουν μέρος στο ντοκιμαντέρ. Ίσως ήταν τα 15 λεπτά δημοσιότητας που ήθελαν να αποκτήσουν ή η προσβολή που ένιωσαν, σίγουρα αρκετοί είναι εκείνοι που δεν θα δουν το νέο πρότζεκτ του Murphy. 

Όπως έγραφε δημοσίευμα της Page Six, σίγουρα θα εμφανιστούν οι Bob Colacello, Chris Makos, Vincent Fremont, Cornelia Guest και Jane Holzer, όμως ακόμα και αυτοί δεν μπορούν να γνωρίζουν ποια θα είναι τα αποσπάσματα που θα παραμείνουν στο τελικό αποτέλεσμα. 

Studio 54
Ένα απο τα φημισμένα πάρτι του Studio 54

Οι δίδυμοι DuPont που ήταν στενοί φίλοι του Warhol, αν και στην αρχή τους είχε γίνει πρόταση για συνέντευξη, στη συνέχεια η παραγωγή το ακύρωσε, λέγοντας πως λόγω COVID-19 θα ήταν δύσκολο να γίνουν περαιτέρω συναντήσεις, όπως και ότι είχε ολοκληρωθεί ένα μεγάλο μέρος του πρότζεκτ. Η Joan Quinn, πολύ στενή φίλη του Warhol, δήλωσε πως δεν ρωτήθηκε καν για να συμμετέχει, αν και είχε πολλές ιστορίες να μοιραστεί. Όσο για το party girl του Studio 54, Nikki Haskell, ενώ η παραγωγή ήρθε σε επαφή μαζί της, το ποσό των 5.000 δολαρίων που ήθελε να πληρωθεί για κάθε λεπτό της συνέντευξης, έδωσε το τέλος στη συνεργασία τους.

Πριν καλά-καλά βγει στον αέρα, το ντοκιμαντέρ ήδη έχει ξεκινήσει να προκαλεί εντυπώσεις - καλές ή κακές -, καθώς μην ξεχνάμε πως η κακή διαφήμιση, παραμένει να είναι διαφήμιση. 

Διαβάστε Επίσης