Όλα δείχνουν ότι η Meghan Markle κινεί τα νήματα της επαγγελματικής της επιστροφής στο παρασκήνιο. Προτιμώντας να μη γίνει αντιληπτή, η Δούκισσα του Sussex οργανώνει βήμα βήμα κάθε στάδιο του American Riviera Orchard, του lifestyle brand που η ίδια δημιούργησε πριν από περίπου έναν χρόνο. Όμως, φαίνεται ότι η Meghan Markle θέλει χρόνο.
Όπως αναφέρουν τα διεθνή Μέσα, η Δούκισσα του Sussex ζήτησε τρίμηνη παράταση για το lifestyle brand της να κατοχυρώσει το εμπορικό σήμα του ονόματος "American Riviera Orchard", αφού το αρχικό αίτημα απορρίφθηκε τον Σεπτέμβριο.
Η αρχική αίτηση της Δούκισσας του Sussex για την κατάθεση του εμπορικού σήματος είχε απορριφθεί πριν από δύο μήνες. Το Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) δήλωσε ότι όλοι οι αιτούντες πρέπει να "αφήνουν τα γεωγραφικά ονόματα ελεύθερα για όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ίδια περιοχή", πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχει αποκλειστική διεκδίκηση του ονόματος.
Αν η αίτηση της Meghan για παράταση απορριφθεί, τότε Δούκισσα θα πρέπει να ξεκινήσει ξανά ολόκληρη τη διαδικασία υποβολής αίτησης. Το όνομα του εμπορικού σήματος δεν ήταν το μόνο ζήτημα που σημείωσε ο USPTO όταν απάντησε στην αρχική αίτηση της Meghan. Σε επιστολή του, το USPTO ανέφερε ότι χρειάζονται περισσότερες λεπτομέρειες για ορισμένα προϊόντα, όπως μαγειρικά σκεύη και χαρτοπετσέτες. Χρειάστηκαν περισσότερες συγκεκριμένες λεπτομέρειες για τα προϊόντα αυτά, καθώς έπρεπε να υπάρξει διευκρίνιση σε περίπτωση που τα προϊόντα αυτά εντάσσονται σε περισσότερες από μία κατηγορίες.