Fly them to the moon

Τελικά, αυτός ο κόσμος μπορεί πράγματι να γίνει καλύτερος!

Το φθινόπωρο μάς βρίσκει να εμπνεόμαστε από δύο πολύ ξεχωριστές γυναίκες, που, παρά την εκ διαμέτρου αντίθετη επαγγελματική τους δραστηριότητα, διαθέτουν και οι δύο επί της ουσίας τα ίδια "συστατικά" επιτυχίας: τόλμη, εργατικότητα και βαθιά πίστη στον εαυτό τους.

Ατρόμητη, οξυδερκής, όσο ακριβώς πρέπει αυθάδης, καλλιτέχνιδα αλλά και επιχειρηματίας ταυτόχρονα. Απαιτητική αλλά και συμπονετική, αστεία και αυστηρή την επόμενη στιγμή. Aντισυμβατική και ακτιβίστρια... Αυτό το εκρηκτικό και τόσο αντιφατικό "κοκτέιλ" ιδιοτήτων είναι που έχει καθιερώσει τη Rihanna ως ένα μοναδικό icon. H πρώτη μαύρη γυναίκα που ηγείται ενός fashion brand στο γκρουπ της LVMH καταφέρνει να δημιουργεί... τσουνάμι ενθουσιασμού στο κοινό της με ό,τι κι αν καταπιαστεί.

Γνωρίζει εξαρχής πώς να δημιουργεί momentums. Όπως άλλωστε έκανε και με ένα από τα πιο εντυπωσιακά cover stories του Harper’s Bazaar (Μάρτιος 2015), όταν φωτογραφήθηκε ως "Woman who Dares" να κολυμπάει ανάμεσα σε καρχαρίες. Πέντε χρόνια αργότερα έρχεται να επιβεβαιώσει ότι βρίσκεται πάντα στην κορυφή γιατί απλά δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Την τύχη της τη δημιουργεί δουλεύοντας σκληρά και με όραμα...

Μια γυναίκα που επίσης δεν αφήνει τίποτα στην τύχη είναι η πυρηνική φυσικός Μαριάνθη Φραγκοπούλου. Ιδρύτρια της HERADO, της ελληνικής εταιρείας που συνεργάζεται με τη NASA –μεταξύ άλλων–, κατάφερε να βάλει την Ελλάδα στη διαστημική εποχή απαντώντας σε κάθε αμφισβήτηση με πρωτοφανή επιτεύγματα. Συνεργάτιδα του Νομπελίστα Φυσικής Τζακ Μίλερ αλλά και του "μύθου" του διαστήματος, καθηγητή Ντένις Ο’Σάλιβαν, δε σταματά να οραματίζεται και να εργάζεται πάνω σε νέα projects. Όπως ένα γυναικείο TEDx για Ελληνίδες επιχειρηματίες, μια συσκευή ανίχνευσης καρκίνου στον ανθρώπινο οργανισμό, η ίδρυση ενός ινστιτούτου για τη διασύνδεση αριστούχων φοιτητών με διεθνείς οργανισμούς.

Σε όλη αυτή την απαιτητική επιστημονική δραστηριότητα βρίσκει πάντα χώρο και χρόνο για να είναι κοντά στα παιδιά της, ενώ δε χάνει τη θηλυκότητα και τη γλυκύτητά της, παρότι δραστηριοποιείται σε έναν αμιγώς ανδροκρατούμενο χώρο. Τελικά, αυτός ο κόσμος μπορεί πράγματι να γίνει καλύτερος!

Editorial από το τεύχος Σεπτεμβρίου του Harper's BAZAAR. 

Φωτογραφία Gray Sorrenti
Creative direction by Jen Brill
Πουλόβερ Celine by Hedi Slimane. Κολάν Falke. Σκουλαρίκια και βραχιόλια Yvan Tufenkjian