Η επανάσταση του Clubhouse

Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της νέας υπηρεσίας - μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Στο σύμπαν της τεχνολογίας, ο τρέχων μήνας μπορεί να είναι εκείνος που θα μείνει στην ιστορία ως η περίοδος που το Clubhouse άρχισε να αποκτά πραγματική σημασία. Ο Elon Musk και ο Mark Zuckerberg έκαναν την εμφάνισή τους στην συγκεκριμένη υπηρεσία. Για μικρό χρονικό διάστημα, άνθρωποι σε συζητήσεις στην κινεζική γλώσσα καταπιάστηκαν με το ζήτημα του Σινγιάνγκ και των Ουϊγούρων με ειλικρίνεια και ανοιχτό τρόπο, προσελκύοντας ευρεία προσοχή εκ μέρους του κοινού.

Με όχημα τη φωνή

Εάν δεν το γνωρίζετε ήδη, το Clubhouse είναι μια υπηρεσία - μέσο κοινωνικής δικτύωσης με ζωή ενός έτους, το οποίο αποτελείται από εικονικά "δωμάτια" όπου οι άνθρωποι μπορούν να μιλούν μεταξύ τους - φωνητικά και όχι γραπτά.

Αυτό μπορεί να μην ακούγεται εντυπωσιακό, ωστόσο πολλοί χρήστες το στηρίζουν, βλέποντάς το ως μια πλατφόρμα επικοινωνίας που θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποκατάσταση του ειρηνικού λόγου και της ευγένειας αντί της επιδείνωσης των εντάσεων. Θεωρώ το Clubhouse, στο οποίο έγινα μέλος το περασμένο καλοκαίρι, ως κάτι ανάμεσα σε ραδιοφωνική εκπομπή με "ανοικτές γραμμές" και σε ένα χαλαρό βραδινό πάρτι.

Διαβάστε τη συνέχεια στο esquire.com.gr.