Η σκηνοθέτης Isabel Sandoval θέλει να ρίξει φως στις αόρατες γυναίκες

Αφού έγραψε ιστορία ως η πρώτη τρανς γυναίκα που διαγωνίστηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας, η Sandoval επιστρέφει με την ταινία μικρού μήκους, Shangri-la, για τη Miu Miu.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Αφού εντυπωσίασε με το φιλμ Lingua Franca το 2019, η σκηνοθέτης Isabel Sandoval επέστρεψε με την ταινία μικρού μήκους Shangri-La, που δημιουργήθηκε για την κινηματογραφική σειρά Women’s Tales του οίκου Miu Miu.

Η σκηνοθέτης που γεννήθηκε στις Φιλιππίνες και εδρεύει στη Νέα Υόρκη ακολουθεί τις Agnès Varda, Ava DuVernay, Miranda July, Mati Diop και πολλές άλλες γυναίκες στο ετήσιο πρόγραμμα του brand. Έχοντας carte blanche για την ιστορία και ένα look book με τα ρούχα της Miu Miu για την γκαρνταρόμπα, η Sandoval έγραψε, σκηνοθέτησε, επεξεργάστηκε και πρωταγωνιστεί σε ένα κομμάτι -διάρκειας 10 λεπτών και 29 δευτερολέπτων - που εξερευνά τη φαντασία, τον απαγορευμένο ρομαντισμό και τις φυλετικές προκαταλήψεις.

Τοποθετημένη στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης, η ταινία Shangri-la ακολουθεί μία Φιλιπινέζα εργάτρια που συνάπτει μία μυστική ερωτική σχέση με έναν λευκό αγρότη σε μια εποχή που οι διαφυλετικοί γάμοι ήταν απαγορευμένοι. (Από το 1850 έως το 1948, το καταστατικό της Καλιφόρνια απαγορεύει σε διαφορετικές φυλετικές ομάδες να παντρεύονται μεταξύ τους, αναφέρει η ταινία στην εναρκτήρια σκηνή της.) Το κομμάτι ξεκινά με την ομολογία της πρωταγωνίστριας, καθώς παραδέχεται τα συναισθήματά της για τον εραστή της, επικαλούμενη τους φανταστικούς κόσμους που δημιουργεί στο μυαλό της όπου μπορούν να είναι μαζί ελεύθεροι.

"Ως σκηνοθέτης, έλκομαι από πρωταγωνίστριες που είτε ξεχνιούνται είτε δεν έχουν ακουστεί πολύ, ειδικά σε πολύ σημαντικές στιγμές στην ιστορία", λέει η Sandoval στο BAZAAR.com. Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της, Aparisyon, ακολουθεί τις μοναχές των Φιλιππίνων επί Φερδινάνδου Μάρκου, ενώ η Lingua Franca επικεντρώνεται σε μία Φιλιππινέζα trans οικονόμο που ζει χωρίς χαρτιά στο Μπρούκλιν κατά την προεδρία του Trump. Αλλά στο Shangri-la, λέει μια διαφορετική ιστορία, που δεν αφορά την οικονομία ή την πολιτική. Είναι μια ταινία για μια γυναίκα που βρίσκεται στο περιθώριο και "κατακτά τη δική της δύναμη".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ