Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας το 2019, το 38% των ενηλίκων πιστεύει ότι τα κοινωνικά μέσα μπορεί να είναι επιβλαβή για την ψυχική τους υγεία και τώρα, δημοφιλείς εφαρμογές όπως το Snapchat προσπαθούν να το αντιμετωπίσουν. Στις 11 Φεβρουαρίου, η οποία έχει χαρακτηριστεί επίσης Safer Internet Day, το Snapchat αποκάλυψε ένα νέο εργαλείο ψυχικής υγείας που συνδέει τους χρήστες με ανάλογους πόρους όταν αναζητούν σχετικά θέματα.
Το νέο χαρακτηριστικό του Snapchat, που ονομάζεται "Here for You", έχει ως στόχο να καταστήσει την εφαρμογή ασφαλέστερη για τους χρήστες και θα κυκλοφορήσει τους επόμενους μήνες. Μόλις είναι διαθέσιμο, οι άνθρωποι που αναζητούν θέματα που σχετίζονται με το άγχος, την κατάθλιψη, το στρες, τον εκφοβισμό ή και την αυτοκτονία, ενδέχεται να παρατηρήσουν pop-ups που θα τους παραπέμπουν σε πόρους για την ψυχική υγεία. Εάν αναρωτιέστε πώς γίνεται αυτό στην πράξη, η Fast Company δίνει το παράδειγμα του να ψάχνει κάποιος τον όρο "thinspo", που θα μπορούσε να συνδεθεί με περιεχόμενο προ-ανορεξίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης μπορεί να παρατηρήσει την εμφάνιση περιεχομένου από εμπειρογνώμονες ψυχικής υγείας στα αποτελέσματα αναζήτησής του.
Snapchat proudly supports Safer Internet Day, which encourages people around the world to use technology in a safe, responsible way 👻 https://t.co/IXwxQDXryq #SaferInternetDay #SID2020
— Snapchat Support (@snapchatsupport) February 11, 2020
Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τους ενήλικες που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα - το Snapchat είναι επίσης δημοφιλές στο νεότερο κοινό. Η Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Πολιτικής του Snapchat, Jen Stout, δήλωσε στη Fast Company: "αισθανόμαστε ότι φέρουμε ευθύνη στο να επιτύχουμε θετικό αντίκτυπο στους νεότερους, μερικές φορές πιο ευάλωτους χρήστες, στην πλατφόρμα μας." Σύμφωνα με το 2018 Marketing Hub Influencer , περίπου το 78% των χρηστών της εφαρμογής ήταν μεταξύ 18 και 24 ετών.