Eat chic | Έρχεται το πρώτο gourmet ξενοδοχείο της Αθήνας

Με φόντο την Παλιά Βουλή το Xenodocheio Milos αναμένεται να ανοίξει σύντομα τις πόρτες του, αντανακλώντας φυσικά όλες τις αξίες του διάσημου ομώνυμου εστιατορίου.

Η επιστροφή του estiatorio Milos ήταν κάτι που όλοι περιμέναμε καιρό. Αυτό το χειμώνα, και συγκεκριμένα στις 15 Ιανουαρίου, το εμβληματικό εστιατόριο επιστρέφει, αλλά όχι μόνο του. Το Xenodocheio Milos αποτελεί το πρώτο gourmet ξενοδοχείο της χώρας μας και ταυτόχρονα το πρώτο luxury boutique hotel του παγκοσμίως διάσημου ελληνικού εστιατορικού brand, που έρχεται να συστήσει στο ελληνικό και το διεθνές κοινό την αξία της αβίαστης απλότητας και της ουσιαστικής πολυτέλειας. 

Δείτε περισσότερα στο madamefigaro.gr