Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος όλη του τη ζωή φτιάχνει όνειρα, θέατρο, ομάδες και σχέσεις ζωής

Ο σκηνοθέτης και ιδρυτής του Θεάτρου του Νέου Κόσμου μιλά για την αγάπη που ποτέ δεν είναι αρκετή, με αφορμή τη νέα του παράσταση "Ο γιος".

HARPER'S BAZAAR TEAM

Να συνοδεύσουμε με κάτι το κρασί μας; Δεν μπορώ να πίνω χωρίς να τρώω", λέει και με παροτρύνει να διαλέξω ό,τι ορεκτικό μού αρέσει από τη βιτρίνα της καφετέριας. Καθόμαστε και το βλέμμα του συναντά κατευθείαν το δικό μου χωρίς να αναγκάζεται εκείνος να σκύβει και εγώ να τεντώνομαι στις μύτες για να τον φτάσω - είμαι κοντή, αλλά είναι τόσο ψηλός που άνετα θα μπορούσε να κυνηγήσει μία καριέρα στο μπάσκετ. "Έπαιζα μικρός λόγω ύψους, αλλά δεν είχα τη δύναμη, την εκρηκτικότητα και την αντοχή του αδερφού μου, που έπαιζε κι εκείνος. Πέρασα λοιπόν από το παρκέ στην πισίνα. Από τα 18 μέχρι σήμερα κολυμπάω ασταμάτητα. Κάθε πρωί, πέντε μέρες την εβδομάδα. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα έχω επιστρέψει στο ανοιχτό κολυμβητήριο της γειτονιάς που μεγάλωσα στα Άνω Ιλίσια".

Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος είναι ένας από τους καταξιωμένους ανθρώπους του σύγχρονου ελληνικού θεάτρου. Τελείωσε τη δραματική σχολή του Ωδείου Αθηνών, εργάστηκε ως ηθοποιός μέχρι το 1992, όταν και στράφηκε στη σκηνοθεσία με την οποία ασχολείται ανελλιπώς μέχρι σήμερα. Το 1995 ίδρυσε το Θέατρο του Νέου Κόσμου, από τις πιο επιδραστικές σκηνές της Αθήνας, ένα θέατρο-φυτώριο ταλέντων, που τρέχει μαζί με την οικογένειά του και το 2016 ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. "Αντιμετώπισα τον ρόλο μου σαν σκηνοθέτης και τη θητεία μου σαν μία μεγάλη παράσταση που κάποια στιγμή θα ρίξει αυλαία. Το τέλος της θητείας μου το γνώριζα εξαρχής. Τα τελευταία δύο χρόνια ήταν εκείνα που ουσιαστικά αντανακλούν το όραμά μου: Να προσδώσω χαρακτήρα σε κάθε χώρο διεξαγωγής του φεστιβάλ από την Επίδαυρο και το Ηρώδειο μέχρι την Πειραιώς 260, να επιστρέψω το φεστιβάλ στους πολίτες με τις δράσεις με ελεύθερη είσοδο του "Άνοιγμα στην Πόλη” σε Αθήνα και Πειραιά και να πετύχω το στοίχημα της εξωστρέφειας φέρνοντας σπουδαία διεθνή ονόματα. Παράλληλα όμως, έπρεπε να νοικοκυρέψω τον θεσμό κάτι που πέτυχα και αναγνωρίστηκε ακόμα κι από κάποιους που με κοιτούσαν καχύποπτα, αλλά και να προσπαθήσω να μην χάσω την χαρά και τον ενθουσιασμό μου λόγω της δύσκολης συνεργασίας μου με την τέως υπουργό Πολιτισμού, Μυρσίνη Ζορμπά στην ολιγόμηνη θητεία της. Ξέρεις, το θέμα είναι να είμαστε πρακτικοί και εν προκειμένω δεν ήμασταν". 

Διαβάστε τη συνέχεια στο esquire.com.gr