Το Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης είναι πλέον ένας επιβλητικός οργανισμός 150 ετών. Παρά το γεγονός ότι το Met έκλεισε τα 150 του χρόνια τον Απρίλιο, οι εορτασμοί αναβλήθηκαν όταν το μουσείο τέθηκε σε lockdown για πέντε μήνες. Τώρα, το Met θα ανοίξει ξανά για μικρότερο αριθμό επισκεπτών αυτό το Σαββατοκύριακο, και για να γιορτάσει την περίσταση, κυκλοφορεί μία γενέθλια σειρά με merch.
Εκτός από μια σειρά νέων αντικειμένων που βρίσκετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Met, το μουσείο συνεργάστηκε επίσης με τo brand κοσμημάτων Catbird, που έχει ως έδρα το Μπρούκλιν. Το Catbird άντλησε έμπνευση από έργα που έχουν φιλοτεχνήσει γυναίκες καλλιτέχνες και βρίσκονται στη μόνιμη συλλογή του μουσείου για να δημιουργήσει τέσσερα ξεχωριστά κομμάτια. Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια με φιόγκο, για παράδειγμα, δημιουργούνται μετά από τον πίνακα Le Brun της Élisabeth Louise Vigée, όπου η εικονιζόμενη γυναίκα φοράει έναν φιόγκο στο κεφάλι της. Ένα κολιέ από διαμάντια σχεδιάστηκε για να μοιάζει με μια σταγόνα νερού σε ένα πέταλο στην ανθισμένη νεκρή φύση της Margareta Haverman. Και ένα βραχιόλι από χρυσή αλυσίδα αποτελεί μια αναφορά στο επιχρυσωμένο πλαίσιο του ντελικάτου κεντήματος της Maria Lalor.
To Catbird, εμπνεύστηκε επίσης από την ιστορική κονκάρδα του μουσείου, η οποία αποσύρθηκε το 2013, την οποία ξανασκέφτηκε σε μικρότερη κλίμακα ως ένα χρυσό charm 14 καρατίων που δέθηκε σε ένα μεταξωτό κορδόνι "Met red". Έτσι, ακόμη και αν δεν μπορείτε να επισκεφτείτε το Met φέτος, θαα είστε εκεί νοερά.
Οι creative directors Rony Vardi και Leigh Plessner θυμούνται ότι επισκέπτονταν το μουσείο ως παιδιά και δηλώνουν ενθουσιασμένες με τη συνεργασία τους. "Ένιωσα ότι με καλούσε η ίδια η Νέα Υόρκη!" είπε η Vardi στο The Cut.