Τελευταία σίγουρα μπαίνετε στον πειρασμό να ψάχνετε όλο και περισσότερο για deco items που δημιουργούν γνωστοί οίκοι μόδας για το σπίτι και να αναρωτιέστε μήπως αντί να επενδύσετε σε ένα ακόμα pea-coat καλύτερα να αγοράσετε ένα μαξιλάρι ή ένα ριχτάρι για να ανανεώσετε τον καναπέ σας με άποψη. Όπως φαίνεται από τις κορυφαίες διαδικτυακές boutiques το ίδιο αναρωτιούνται όλοι όσοι αρέσκονται σε επώνυμα brands και οι deco συλλογές των μεγάλων οίκων κάνουν θραύση. Βέβαια πάντα υπήρχαν brands με δυνατό τομέα στο interior design, όπως οι οίκοι Dior, Vercace, Armani και Missoni αλλά τώρα οι περισσότεροι οίκοι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, ποντάρουν στην κομψότητα του σπιτιού. Στον αντίποδα, και οι κορυφαίες εταιρίες επίπλων ζητούν τη συνδρομή των γνωστών σχεδιαστών μόδας, όπως έκανε πρόσφατα η B&B Italia που συνεργάστηκε με την Stella McCartney στην iconic πολυθρόνα Le Bambole. Τα αντικείμενα Gucci γίνονται ανάρπαστα, η σοφιστικέ απλότητα των επίπλων Bottega Veneta συναγωνίζεται τους πιο δυνατούς οίκους deco και οι προτάσεις διακόσμησης του οίκου Loewe είναι αντάξιες του κορυφαίου craftmanship του ισπανικού brand, ενώ οι φρενίτιδα με τις ζακέτες Alanui εξαπλώνεται και σε κουβέρτες για τον καναπέ. Tα καλά νέα είναι ότι αρκούν λίγα και χαρακτηριστικά από τα νέα αντικείμενα του πόθου για δώσουν μια fashion νότα στον αγαπημένο μας χώρο που σίγουρα αναβαθμίζεται με κεριά Paul Smith και σερβίτσια La Double J.