Το 2019 ήταν μια καλή χρονιά για τη Billie Eilish. Με πάνω από 6 υποψηφιότητες στα βραβεία Grammy για το πρώτο της άλμπουμ, η μουσικός από το LA είναι η νεαρότερη καλλιτέχνις που βλέπει το όνομά της στις top κατηγορίες του θεσμού. Τώρα, η H&M λανσάρει τη merch συλλογή της Billie Eilish μέσα από την καμπάνια που επιμελείται η 3D artist Ines Alpha.
Στη συλλογή αποτυπώνονται τα επίσημα λογότυπα της 17χρονης τραγουδίστριας-τραγουδοποιού σε oversized σιλουέτες, με υλικά που έχουν προέλθει από βιώσιμες πηγές. Η καμπάνια της συλλογής περιλαμβάνει έργα της Ines Alpha - από τα κύρια εικαστικά μέχρι το exclusive φίλτρο που δημιουργήθηκε για το Snapchat.
Υπερμεγέθεις, μακριές μπλούζες, φούτερ με κουκούλα, φαρδιά φορέματα, joggers, καθώς και φορέματα σε στυλ t-shirt σε μια χρωματική παλέτα με ιδιαίτερες αποχρώσεις όπως κρεμ, μαύρο, απαλό πράσινο και neon πινελιές συνθέτουν τη συλλογή της Eilish και παραπέμπουν ξεκάθαρα στο προσωπικό της ύφος.
Ένα σημαντικό κομμάτι της merch συλλογής Billie Eilish ανήκει στην Ines Alpha της οποίας οι 3D makeup δημιουργίες έχουν χαρακτηριστεί ως "επαναστατικές" και το "μέλλον της ομορφιάς". Για την εν λόγω συλλογή, η καλλιτέχνις θέλησε να δουλέψει "με υγρά στοιχεία από άλλο πλανήτη, τα οποία αιωρούνται γύρω από τα μοντέλα, δίνοντας έξτρα δόσεις χρώματος και διασκέδασης σε αυτόν τον εικονικό κόσμο. Τα σουρεαλιστικά 3D στοιχεία παίρνουν ζωή μέσα από τις εικόνες, τα videos και τα custom φίλτρα Snapchat".
Η merch συλλογή Billie Eilish θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε όλα τα καταστήματα που διαθέτουν τη σειρά Divided, καθώς και online από τις 2 Ιανουαρίου.