Η παιδική ηλικία είναι μια μαγική περίοδος για όλους τους ανθρώπους. Αρμονία, αθωότητα και αυθορμητισμός συναντούν τη φαντασία και δημιουργούν έναν μοναδικό κόσμο γεμάτο από φανταστικούς φίλους και κατοικίδια. Είναι μια εποχή που δεν επαναλαμβάνεται, διαρκεί για λίγο και ίσως γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο είναι τόσο γοητευτική και εξιδανικευμένη. Όλοι θα θέλαμε να ξαναγίνουμε παιδιά για λίγο, χωρίς τις έννοιες και τις γνώσεις που έχουμε ως ενήλικες.
Η νέα καμπάνια του Gucci, είναι μια ωδή στην αθωότητα, μια επιστροφή στην παιδική ηλικία και στη φύση και άρα στη ζωή. Είναι απλή και ξεκάθαρη, όπως πρέπει να είναι τα παιδικά χρόνια: ένα όμορφο και άγριο τοπίο γεμάτο με φως, και αυθόρμητη αλληλεπίδραση μεταξύ χαρακτήρων και υπέροχων παραμυθένιων πλασμάτων. Κούνιες και τραμπάλες, δημιουργούν το ιδανικό σκηνικό για μια τέλεια παιδική ηλικία.
Μέσα από το φακό του Alasdair McLellan, μια σειρά από εικόνες, εκφραστικές και φωτεινές, παίρνουν σχήμα και απεικονίζουν την ομορφιά και τις προσωπικότητες ανδρών και γυναικών με τα αγαπημένα τους ζώα. Ελάφια, κουκουβάγιες, μπλε πουλιά, σκίουροι, βάτραχοι, σκαντζόχοιροι, πάπιες και κουνέλια εμφανίζονται σε όλη την καμπάνια παίζοντας τον ρόλο των spirit animals που θυμίζουν κλασικές αλληγορίες και ήρωες κινουμένων σχεδίων.
Η παρουσία της φύσης στην καμπάνια είναι στην ουσία μια πρόκληση να απολαύσουμε τα απλά πράγματα στη ζωή. Μερικές φορές άλλωστε χρειάζεται πολύ μικρή προσπάθεια, ή απλώς λίγη φαντασία για να βρεθεί η ισορροπία.
#SoDeerToMe
Η φύση και η άγρια ζωή ειναι πολύ σημαντικά στοιχεία για τον οίκο Gucci που από το 2018 χρησιμοποιεί μια 100% carbon neutral παραγωγική αλυσίδα. Από τον Φεβρουάριο μάλιστα ένωσε τις δυνάμεις του με το The Lion’s Share Fund, μία μοναδική πρωτοβουλία που συγκεντρώνει κεφάλαια με σκοπό να προστατεύσει τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση. Η άγρια ζωή εμφανίζεται περίπου στο 20% όλων των διαφημίσεων στον κόσμο, αλλά παρόλα αυτά τα ζώα δεν τυγχάνουν του σεβασμού και της προστασίας που τους αξίζει. Δωρίζοντας το 0.5% από το media spend του κάθε φορά που κάποιο ζώο εμφανίζεται σε μια καμπάνια, κάτι που κάνουν όλοι οι συνεργάτες του The Lion’s Share Fund, ο οίκος Gucci συνεχίζει να προσφέρει όλο και περισσότερο σ’ αυτόν τον τόσο σημαντικό σκοπό.
Creative Director: Alessandro Michele
Art Director: Christopher Simmonds
Photographer/Director: Alasdair McLellan
Hair Stylist: Paul Hanlon
Make Up: Thomas De Kluyver