Ο Nicolas Ghesquière παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια φθινόπωρο - χειμώνα 2020 για τον οίκο Louis Vuitton

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής σε ρόλο σκηνοθέτη και φωτογράφου

HARPER'S BAZAAR TEAM

Ο οίκος Louis Vuitton αποκάλυψε τη νέα καμπάνια φθινόπωρο - χειμώνα 2020, μέσα από τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά του Nicolas Ghesquière. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου ξεδιπλώνει τη δημιουργικότητά του σε μια πολύ προσωπική συλλογή, μέσα από μία καμπάνια που εκφράζει τη σύγχρονη ελευθερία και του να απολαμβάνει κανείς πραγματικά τα ρούχα.

Ο Nicolas Ghesquière παρουσιάζει τη νέα του καμπάνια φθινόπωρο - χειμώνα 2020 για τον οίκο Louis Vuitton
Dina Asher-Smith

Για τις ανάγκες της καμπάνιας, ο Nicolas Ghesquière προσκάλεσε τους φίλους και την οικογένειά του οίκου στο στούντιο φωτογραφίας του, ένα δημιουργικό εργαστήριο στο Quai Voltaire στο Παρίσι: ανάμεσά τους ήταν στενοί φίλοι - η προσωπικότητα των οποίων εμπνέει τον καλλιτεχνικό διευθυντή, καθώς επίσης συγγενικά και άλλα αγαπημένα πρόσωπα. Διάσημοι φίλοι, αγαπημένα μοντέλα, ταλαντούχοι καλλιτέχνες και αθλητές - ανάμεσά τους οι Léa Seydoux, Marina Foïs, Noémie Merlant, Akon Changkou, Stacy Martin, Dina Asher-Smith, Lous and the Yakuza και Sora Choi. Στην καμπάνια συμμετείχαν συνολικά 20 προσωπικότητες, από τις οποίες ο Ghesquière θέλησε να κρατήσει την ουσία της προσωπικότητάς τους. Τη στιλιστική εμπειρία ενίσχυσαν οι εμβληματικές τσάντες του οίκου - Capucines, Twist, Pont 9 και Dauphine.

Marina Fois
Marina Fois

Με την ίδια ειλικρίνεια, ο Nicolas Ghesquière ενσωματώνει τη νέα σειρά "SINCE 1854." Ένα πολύτιμο ζακάρ στο οποίο είναι χαραγμένη η θεμελιώδη ημερομηνία, 1854, πασπαλισμένο με τα λουλούδια του μονογράμματος παραπέμπει στη χρονιά που ιδρύθηκε ο οίκος. Ήδη εικονικό, αυτό το μονόγραμμα "κλείνει" το πνεύμα του Louis Vuitton σε διαχρονικά κομμάτια όπως το Dauphine, το Neverfull και το Petit Noé. Η υπογραφή "SINCE 1854" περιλαμβάνει επίσης μια συλλογή με βασικά κομμάτια και αξεσουάρ.

Lea Seydoux
Lea Seydoux

"Νόμιζα ότι θα είχε ενδιαφέρον να επεκτείνω τη δουλειά μου στη φωτογραφία, να συνεχίσω μέχρι το τέλος της δημιουργικής διαδικασίας και να δώσω στη συλλογή το τελικό σημείο στίξης. Σε αυτήν την γκαλερί πορτρέτων, όλοι βρίσκονται εκεί για τους δικούς μου προσωπικούς λόγους και μου άρεσε καθώς ανακάλυπτα νέα κοινά σημεία με άτομα που ήξερα ήδη. Ήθελα επίσης να ενώσω διαφορετικές πτυχές του οίκου, ένα κυκλικό όραμα για το τι συμβαίνει εδώ. Να δώσω μια διαχρονική πτυχή σε δημιουργίες που είναι μόνιμες στη σεζόν. Για μένα, η μετάβαση στη φωτογραφία προήλθε από την επιθυμία να αντανακλώ το συναίσθημα που μοιραζόμαστε όταν δουλεύουμε σε μια συλλογή" σημειώνει ο Nicolas Ghesquière, Επικεφαλής της καμπάνιας.

Η καμπάνια θα παρουσιαστεί τον Σεπτεμβρίο του 2020 σε όλο τον κόσμο.