Role play. Αυτή είναι η ιδέα πίσω από τη νέα καμπάνια του Givenchy, η οποία μόλις αποκαλύφθηκε στο Instagram. Πρωταγωνιστές δεν είναι κάποια super models αλλά ο Marc Jacobs και η Charlotte Rampling, οι οποίοι δεν φωτογραφήθηκαν απλώς από τον Craig McDean, αλλά παίζουν και σε mini videos τα οποία αν μη τι άλλο έχουν χιούμορ.
Σε ένα από αυτά οι δυο τους κάνουν γλωσσοδέτες με τα ονόματά τους μέχρι που η Rampling καταλήγει να λέει "lamb chops" αντί για "Jacobs". Σε ένα άλλο η ηθοποιός χαστουκίζει τον σχεδιαστή γιατί φαίνεται σαν να την κοροϊδεύει καθώς επαναλαμβάνει τρεις φορές τη φράση "I am Charlotte Rampling" με περιπαικτικό ύφος. "Πέρασα τέλεια! Αγαπώ την Charlotte και δεν θα είχα πρόβλημα να με χαστουκίσει ξανά" είπε αναφερόμενος σε αυτό το στιγμιότυπο και παράλληλα ευχαρίστησε την Clare Waight Keller που τον επέλεξε για να πρωταγωνιστήσει στην εν λόγω καμπάνια του Givenchy.
To "iconic duo" του οίκου έχει δουλέψει και στο παρελθόν μαζί καθώς η Rampling συμμετείχε στην καμπάνια του Marc Jacobs για την άνοιξη του 2004, την οποία είχε φωτογραφίσει τότε ο Juergen Teller. Στην καμπάνια οι πόζαρε μαζί με τον φωτογράφο ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, δημιουργώντας ένα προκλητικό και φυσικά αξέχαστο αποτέλεσμα.
Σχετικά με τον Givenchy τώρα, όσο εντύπωση και αν κάνει η επιλογή, ιδιαίτερα του Marc Jacobs, δεν πρόκειται για κάτι νέο. Το 2015 ο Riccardo Tisci, που είχε τα ηνία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του οίκου, είχε ζητήσει από τη Donatella Versace να συμμετέχει στη φθινοπωρινή καμπάνια του.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι τόσο ο Givenchy όσο και ο Marc Jacobs ανήκουν στον όμιλο LVMH.