Dior | To live show του οίκου από το Παρίσι συγκέντρωσε εκατομμύρια προβολές

Ο οίκος έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία από το live streaming της συλλογής του.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Φέτος, οι Εβδομάδες Μόδας είχαν το εξής χαρακτηριστικό: μπορούσαν να τις παρακολουθήσουν live όλοι! Η πανδημία άλλαξε τον τρόπο διεξαγωγής των shows, δίνοντας τη δυνατότητα αντί για "φυσική" πασαρέλα, οι οίκοι να παρουσιάσουν τις συλλογές τους ψηφιακά - ή σε συνδυασμό. Έτσι, έστω κι αν πολλοί σχεδιαστές επέλεξαν να ντύσουν μοντέλα με τις δημιουργίες τους και να πραγματοποιήσουν catwalks, ωστόσο όλοι είχαν φροντίσει να μεταδώσουν live τα shows μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To runway του Dior για την SS21 συλλογή του ήταν, βεβαίως, ένα απ' αυτά που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, και αν κρίνουμε από τα νούμερα που έδωσε στη δημοσιότητα ο οίκος, μιλάμε για έναν αριθμό - ρεκόρ. Σύμφωνα με το WWD, συγκέντρωσε 95 εκατομμύρια προβολές από το livestreaming που έγινε συνολικά μέσα από 12 πλατφόρμες. Μόνο στο TikTok, οι προβολές έφτασαν τα 27 εκατομμύρια.

Τα νούμερα αυτά δείχνουν ένα αυξημένο ενδιαφέρον για τα online shows σε σχέση, βεβαίως, με την απλή παρουσίαση, έστω ψηφιακή, μίας συλλογής. Ο οίκος Dior, μάλιστα, έχει καταφέρει να αυξήσει συνολικά τις προβολές του αυτούς τους μήνες συνυπολογίζοντας και τις υπόλοιπες live παρουσιάσεις όπως το αυτή του cruise show στο Λέτσε της Ιταλίας, που συγκέντρωσε 30 εκατομμύρια live views

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ