Μήνας Πρόληψης Καρκίνου του Μαστού | Τα fashion brands που στηρίζουν με συλλογές την καμπάνια

Οι limited - edition collections που είναι αφιερωμένες στον Οκτώβριο.

Ο Οκτώβριος είναι παγκοσμίως αφιερωμένος στην πρόληψη κατά του καρκίνου του μαστού. Εδώ και 35 χρόνια, λοιπόν, από το 1985 που ξεκίνησε ως μία πρωτοβουλία της American Cancer Society και της φαρμακευτικής AstraZeneca, beauty και fashion brands έχουν συνταχθεί με την προσπάθεια διάδοσης των σκοπών της καμπάνιας. Και συχνά συνδράμουν οικονομικά τις δράσεις ενημέρωσης αλλά και τις έρευνες για τον πιο διαδεδομένο καρκίνο στον γυναικείο πληθυσμό με έσοδα από limited collection και προϊόντα.

Για μία ακόμα χρονιά, λοιπόν, fashion brands απ' όλο τον κόσμο κυκλοφόρησαν ειδικές σειρές για να στηρίξουν τον μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού και αυτά είναι τα προϊόντα και οι σειρές που "έντυσαν" στα ροζ (το χρώμα της καμπάνιας):

O οίκος Balenciaga κυκλοφόρησε τη συλλογή "We Are Pink", μια σειρά από unisex ρούχα και κοσμήματα, το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις της οποίας θα χρηματοδοτήσουν ένα ερευνητικό πρόγραμμα του Institut Curie για τον καρκίνο του μαστού.

Το accessories label Cult Gaia κυκλοφορεί 5 από τα πιο δημοφιλή σχέδιά του σε τσάντες σε παστέλ ροζ χρώμα για να στηρίξει την καμπάνια. Το 70% από τις πωλήσεις των σχεδίων Nano Acrylic Ark Bag, Maya Sandal, Tallulah Earring, Face Mask και Turband θα διατεθούν στον οργανισμό  Women's Cancer Research Fund.

To activewear brand Fabletics της Kate Hudson αφιερώνει ένα ολόκληρο outfit στον Οκτώβριο. Το αθλητικό σύνολο με την ονομασία "Fighter” περιλαμβάνει, παντελόνι, φούτερ και bra σε ροζ χρώμα και το 10% από τις πωλήσεις του θα δοθεί στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Bright Pink. Επιπλέον, το brand κυκλοφορεί μια limited tote bag που το 100% από τις πωλήσεις θα πάει για τον ίδιο σκοπό.

Το L.A. brand Johnny Was έχει αφιερώσει στον μήνα μία σειρά από μάσκες προστασίας προσώπου. Η σειρά " Pretty in Pink" περιλαμβάνει 5 μεταξωτές μάσκες σε ροζ αποχρώσεις και floral σχέδια, κοστίζει (το πακέτο) 34€ και μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί σε διάφορους οργανισμούς για την έρευνα κατά του καρκίνου του μαστού.

Το brand με αξεσουάρ Lele Sadoughi κυκλοφορεί τη στέκα Lipstick Pink Velvet Headband για να στηρίξει το Breast Cancer Research Foundation στη Νέα Υόρκη, ενώ το brand Lilly Pulitzer κυκλοφόρησε τη συλλογή "Paws for a Cause" με διάφορα κομμάτια όπως κολάν, φούστες, πυτζάμες και ρόμπες, για να στηρίξει με τα έσοδα από τις πωλήσεις τους το ίδιο ίδρυμα. Ολόκληρη σειρά αφιερωμένη στον μήνα πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού έχει κυκλοφορήσει και το e-store Pretty Little Thing. Η συλλογή PT x CoppaFeel! περιλαμβάνει 23 κομμάτια, μεταξύ των οποίων πυτζάμες, μπουρνούζια, εσώρουχα, ρόμπες σε ροζ χρώμα, και μέρος από τα έσοδα θα πάνε από το brand στη μη κερδοσκοπική οργάνωση CoppaFeel! για την καμπάνια ενημέρωσης για τοv καρκίνο του μαστού. Τον ίδιο βρετανικό οργανισμό στηρίζει και το jewelry brand Missoma (που επιλέγουν η Meghan Markle και Kate Middleton), το οποίο για τον σκοπό έχει κυκλοφορήσει μια limited σειρά από t-shirts με τύπωμα χέρια που μοιάζουν να αγγίζουν το στήθος. 

Τα Mango κυκλοφόρησαν για τον Οκτώβριο μια limited collection που περιλαμβάνει τρία t-shirts με τα slogan "Take Action Together" "Hope, Care and Love" και "Together for a good cause", αλλά κι ένα νεσεσέρ με το μήνυμα "Hope, Care and Love". Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις θα πάνε στο ογκολογικό ερευνητικό κέντρο Fero Foundation. 

Μήνας Πρόληψης Καρκίνου του Μαστού | Τα fashion brands που στηρίζουν με συλλογές την καμπάνια
Mango.com

Ο Ralph Lauren γιορτάζει τα 20 χρόνια της καμπάνιας "Pink Pony", που συνοδεύεται από συλλογές οι πωλήσεις από τα οποίες πηγαίνουν για να στηρίξουν σκοπούς ενημέρωσης, έρευνας, πρόληψης και εκπαίδευσης. Φέτος, η collection περιλαμβάνει ένα "Love Language” t-shirt που έχει τυπωμένο το μήνυμα "Live/Love” σε 20 διαφορετικές γλώσσες. Το 25% από τα έσοδά των πωλήσεων θα διατεθούν από τον οίκο σε διεθνείς οργανισμούς για τον καρκίνο του μαστού. 

Το luxury brand παπουτσιών Roger Vivier συνεργάζεται με το Breast Cancer Research Foundation και προσφέρει το 10% από τις πωλήσεις του ζευγαριού Pink Flower Strass Pumps  για τους σκοπούς του ιδρύματος.

Από την άλλη το brand με αξεσουάρ Roxanne Assoulin διαθέτει τα έσοδα τη σειρά με βραχιόλια "The Pink Bracelet" στο οργανισμό The Pink Agenda, ενώ η σχεδιάστρια κοσμημάτων Kendra Scott δωρίζει το 20% από τις πωλήσεις 6 κοσμημάτων της - μεταξύ των οποίων τα Elaina Friendship Bracelet, Elisa Satellite Pendant Necklace, Everlyne Friendship Bracelet - στο Breast Cancer Research Foundation.

Τα λονδρέζικα Cath Kidston έχουν αφιερώσει την collection Spot It στον μήνα πρόληψης του καρκίνου του μαστού, και το 10% από τις πωλήσεις των αντικειμένων που περιλαμβάνει - από κούπες και μαξιλαροθήκες μέχρι τσάντες, παπούτσια και φορέματα- θα πάνε στο φιλανθρωπικό σωματείο Breast Cancer Now.

Τέλος, η luxury υπηρεσία ενοικίασης Vivrelle έχει ανακοινώσει ότι το 10% από τις συνδρομές των μελών της για τον μήνα Οκτώβριο αλλά και τις πωλήσεις και ενοικιάσεις από αξεσουάρ σε ροζ χρώμα θα πάνε για τους σκοπούς του Fashion Fights Cancer.