Chanel | Ο οίκος με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Instagram κατά τη διάρκεια των fashion weeks

Ποιος σχεδιαστής αποδείχθηκε πιο δημοφιλής;

HARPER'S BAZAAR TEAM

Ο οίκος Chanel ήταν αυτός που είχε τη μεγαλύτερη απήχηση στο Instagram στη διάρκεια του μήνα που φιλοξένησε τις fashion weeks, σύμφωνα με μια έρευνα της Heuritech. 

Όπως αναφέρει το WWD, η εταιρεία τεχνολογίας χρησιμοποίησε την τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσει 60.000 ποστ στο Instagram στη διάρκεια 12/09 έως 06/10, μια περίοδο δηλαδή που συμπεριλαμβάνει τις εβδομάδες μόδας - και αναρτήσεις από- Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μιλάνο και Παρίσι.  

Το αποτέλεσμα, λοιπόν, της ανάλυσης όπως αποτυπώνεται στην έκθεση της Heuritech φέρνει στην πρώτη θέση τη Chanel που συγκέντρωσε το 9.6% σε αναφορές στο Instagram γι' αυτή την περίοδο. Ακολουθεί ο Dior με 6.7 % και στη συνέχεια οι οίκοι Louis Vuitton, Prada, Bottega Veneta, Gucci, Fendi και Saint Laurent. Ενδιαφέρον έχει, επίσης, το γεγονός ότι Bottega Veneta, Gucci και Saint Laurent είχαν όλοι αναφορές στο Instagram παρά το γεγονός ότι δεν παρουσίασαν collection. 

Όσο για τους σχεδιαστές, τα αποτελέσματα έδειξαν κάτι διαφορετικό: στην κορυφή της λίστας με τη μεγαλύτερη απήχηση στο Instagram βρέθηκε ο J.W. Anderson, ενώ τον ακολουθούν οι Nicolas Ghesquière, Marc Jacobs (που δεν παρουσίασε συλλογή), Maria Grazia Chiuri, Dries Van Noten, Olivier Rousteing, Riccardo Tisci και Virginie Viard.

Τέλος, η έκθεση σημειώνει ότι από τις 4 μεγάλες πόλεις που φιλοξενούν fashion weeks το Παρίσι ήταν αυτό που είχε τα περισσότερα ποστ (41%) στα social media, με το Μιλάνο να ακολουθεί με 36%, ενώ το Λονδίνο και η Νέα Υόρκη παρουσίασαν πτώση στις αναφορές τους στα social media. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ