1821 | Η υπέροχη επετειακή pochette Callista Crafts x Cacao Rocks

H Callista Crafts συνεχίζει τον δημιουργικό φόρο τιμής στο 1821.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Μετά το πουγκί 1821, η Callista Crafts έρχεται να καταθέσει μία ακόμα δημιουργική πρόταση - φόρο τιμής στα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Το brand συνεργάζεται με τον street artist Cacao Rocks και προσφέρει σ' αυτή τη σημαντική επέτειο μια μοναδική και σπάνια pochette με σχέδιο που εμπνέεται από την ελληνική παράδοση και τα ελληνικά χρώματα. 

Η Callista Crafts βρίσκεται σε έναν μόνιμο διάλογο με την παράδοση, πάντα μέσα από το πρίσμα μίας σύγχρονης, φρέσκιας ερμηνείας. Κι αυτή τη φορά επιλέγει να γιορτάσει τους κώδικες της επετείου με έναν πρωτότυπο τρόπο. Σε μία ανατρεπτική συνάντηση με τον Cacao Rocks, κατά κόσμον Ιάσονα Μέγκουλα, τον street artist που αγαπά να εφαρμόζει την τέχνη του graffiti σε απροσδόκητες μορφές, η Callista Crafts αναδεικνύει την αγάπη του καλλιτέχνη για τις κλασικές φόρμες, συχνά, με τη χρήση ελληνικών λαογραφικών συμβόλων. Το αποτέλεσμα της συνεργασία του brand με τον street artist είναι μία φρέσκια και πολύ επίκαιρη ενσάρκωση της δικής του εκδοχής του ιστορικού ’21. 


Σε πενήντα μόνο αριθμημένα κομμάτια, η pochette που σχεδίασε ο Cacao Rocks για την Callista Crafts τιμά την επέτειο της ανεξαρτησίας με ένα ιδιαίτερο σχέδιο όπου η σχέση ανάμεσα στους όγκους, τα φύλα, τα χρώματα και τη σημασία τους παίζουν σε απόλυτη αρμονία, με σεβασμό στους άξονες που χαρακτηρίζουν το brand από τη δημιουργία του μέχρι σήμερα. Ένα λευκό φουντάκι υποκλίνεται στους αισθητικούς κώδικες της φυλής μας κι ένα διακριτικό μπρασελέ μεταμορφώνει την pochette σε ένα casual, απόλυτα φορέσιμο αξεσουάρ.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με την Callista Crafts για τη δημιουργία αυτών των συλλεκτικών κομματιών. Για τη δημιουργία του σχεδίου εφάρμοσα στην κλασική τεχνοτροπία της ζωγραφικής μου που ονομάζω μάλλον λανθασμένα ''διπλωτυπία'' δανειζόμενος τον όρο από τη φωτογραφία την οποία και σπούδασα. Ανακατεύοντας δηλαδή δύο ή και περισσότερα παραστατικά σχέδια προσπαθώντας να δημιουργήσω μια νέα σύνθεση σχεδόν αφαιρετική.

Για τη βάση των σχεδίων χρησιμοποίησα σαν ιδέες τις γκραβούρες και τα σχέδια του Γάλλου φιλλέληνα και ερευνητή Ευγένιου Πευτιέ που επισκέφθηκε την Ελλάδα μαζί με τη γαλλική αποστολή στα πρώτα χρόνια του αγώνα, δηλαδή το 1828-33. Η παλέτα που χρησιμοποίησα είναι πάλι η χαρακτηριστική παλέτα με τα χρώματα του ελληνικού τοπίου που υιοθέτησα όταν ήμουν στο εξωτερικό και ένιωθα νοσταλγία για το ελληνικό φως", δηλώνει ο καλλιτέχνης.