X

O οίκος Bottega Veneta λανσάρει το δικό του ψηφιακό περιοδικό

Ο ιταλικός οίκος μόδας άφησε στην άκρη τα social media για να δημιουργήσει το δικό του ψηφιακό περιοδικό.

Πριν ένα μήνα περίπου είχε γίνει γνωστό ότι ο ιταλικός οίκος μόδας Bottega Veneta κλείνει τους λογαριασμούς του στα social media για να ακολουθήσει μια διαφορετική στρατηγική μάρκετινγκ. To "no marketing –marketing” ακολουθείται από πολλά brands που δεν επενδύουν στην διαφήμιση αφού έχουν τόσο ισχυρό fan base που μπορούν να μην ακολουθούν τους κανόνες της αγοράς. Κι όταν ανάμεσα σε αυτό το fan base είναι διάσημες stars και fashion editors, τότε ακόμα κι αν έχεις τον πιο hot λογαριασμό στα social media, δεν χάνεις κάτι αν τον κλείσεις.

Ένα μήνα μετά αυτή η νέα στρατηγική του οίκου παίρνει σάρκα και οστά, αφού όπως ανακοίνωσε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου λανσάρει  το δικό του ψηφιακό περιοδικό. Μιλώντας στην εφημερίδα Guardian, ο βρετανός σχεδιαστής Daniel Lee τόνισε ότι το Issue, όπως θα είναι ο τίτλος του περιοδικού, θα είναι πιο προοδευτικό και θα έχει πιο προσεχτικό περιεχόμενο ενώ θα είναι τριμηνιαίο και διαθέσιμο αποκλειστικά online.  

"Τα social media αντιπροσωπεύουν την ομογενοποίηση του πολιτισμού" είπε ο σχεδιαστής εξηγώντας ότι "όλοι βλέπουν το ίδιο περιεχόμενο. Για αυτό που κάνω απαιτείται πολλή σκέψη και τα social media το υπεραπλουστεύουν".

Στο πρώτο τεύχος του Issue οι λάτρεις της μόδας και του οίκου θα μπορούν να δουν ένα νέο βίντεο της Missy Elliot για την επιτυχία της Hot Boyz, με τον βρετανό σχεδιαστή να ελπίζει ότι όλοι "θα καθίσουν να το δουν όπως θα έκαναν σε μια ταινία".

Σύμφωνα με την Guardian, αυτή η στρατηγική προώθησης του ιταλικού οίκου έχει μεγάλη σημασία αφού το Instagram κάποτε είχε αντικαταστήσει τα περιοδικά μόδας και τώρα φαίνεται ότι γίνεται μια στροφή προς την αντίθετη κατεύθυνση. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε ό,τι κι αν κάνει ο Bottega Veneta έχει στραμμένα όλα τα βλέμματα της μόδας πάνω του κι αυτή τη φορά ίσως πολλοί ακόμα οίκοι τον ακολουθήσουν σε μια νέα εποχή επικοινωνίας της βιομηχανίας της μόδας με τον κόσμο.

Πηγή: MadameFigaro.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ