Το νέο concept store Zara άνοιξε στο Golden Hall

Το κατάστημα φιλοξενεί τις τελευταίες συλλογές του Zara Woman, Man & Kids και ένα πλήρως εξοπλισμένο τμήμα ομορφιάς.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Το κατάστημα Zara στο Golden Hall άνοιξε ξανά τις πόρτες του σήμερα, 16 Σεπτεμβρίου, συστήνοντάς μας το νέο του χαρακτήρα: ως το νέο παγκόσμιο concept store του brand στην Ελλάδα. 

Το νέο κατάστημα, που αποτελεί στην πραγματικότητα το ανακαινισμένο και διευρυμένο "παλιό" Zara στο Golden Hall, αποτελεί παράδειγμα για το πώς η εταιρεία επενδύει σε καινούργια υψηλής ποιότητας, ψηφιοποιημένα και διαφορετικά καταστήματα για να εξυπηρετήσει τους σκοπούς της βιωσιμότητα, αλλά και να αξιοποιήσει τις τεχνολογικές εξελίξεις που προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία στον χώρο του φυσικού καταστήματος και στο online κατάστημα. 

Το νέο κατάστημα που καλύπτει έναν χώρο σχεδόν 3.200 τ.μ. σε δυο ορόφους, θα στεγάζει όλες τις συλλογές της αλυσίδας, γυναικείες, ανδρικές και παιδικές, αλλά κι ένα πλήρως εξοπλισμένο τμήμα Ομορφιάς. Το τμήμα γυναικείας ένδυσης βρίσκεται στο ισόγειο, ενώ το τμήμα ανδρικής και παιδικής ένδυσης στον πρώτο όροφο. 

Beauty collection: το νέο τμήμα ομορφιάς 

Το νέο concept store Zara άνοιξε στο Golden Hall

Το νέο τμήμα Ομορφιάς, που βρίσκεται στο ισόγειο, προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία με εξατομικευμένες συμβουλές ομορφιάς, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με δάπεδο, τοίχους και οροφή που μοιράζονται το ίδιο χρώμα, ενώ έρχονται σε αντίθεση με τους δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα που αναδεικνύουν τις νέες σειρές προϊόντων οι οποίες δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Diane Kendal. Κάθε προϊόν παρουσιάζεται πάνω σε δίσκους από ανοξείδωτο χάλυβα για να να τονιστεί η εξέχουσα θέση του, ενώ οι φεγγίτες αναπαριστούν το φυσικό φως της ημέρας.

Το  concept

Το concept του καταστήματος είναι σχεδιασμένο από την αρχιτεκτονική ομάδα της Zara και μπορεί να περιγραφεί με τέσσερις λέξεις που κυριαρχούν στην αρχιτεκτονική φιλοσοφία της εταιρείας: απλό, λειτουργικό, σοφιστικέ και εκλεπτυσμένο.

Το κατάστημα αναπτύσσεται γύρω από ομόκεντρους χώρους που έχουν σχεδιαστεί ως το τέλειο πλαίσιο για τις συλλογές Zara, όπου το προϊόν και ο καταναλωτής είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές. Χάρη στη μελετημένη δέσμευσή του σε οργανικά σχήματα και μια σειρά από καμπύλες χωρίς κορυφογραμμές, το έργο αποτελεί φόρο τιμής στον κόσμο του υφάσματος και των πρώτων υλών. Η ίδια αισθητική συνεχίζεται σε όλα τα στοιχεία των καταστημάτων, όπως στις οθόνες και τα έπιπλα.

Ο νέος τρόπος παρουσίασης των συλλογών της αλυσίδας βασίζεται σ' ένα σκηνικό που σκοπό έχει να αναδείξει τις συλλογές. Το απαλό, ζεστό και φυσικό περιβάλλον με τους θύλακες πρασίνου αναδεικνυουν την ιδιοσυγκρασία του brand η οποία συνδέεται με τον είδος του προϊόντος και τα πρότυπα βιωσιμότητας, καλώντας τους καταναλωτές να απολαύσουν μια μοναδική εμπειρία αγορών.

Ο φωτισμός είναι, επίσης, ιδιαίτερος αφού αναδεικνύει τα ενδύματα από το φόντο τους. Η επιλογή των υλικών συμβάλλει σε αυτή την αφήγηση, με την παλέτα των καφέ των αποχρώσεων της πέτρας και των ματ φινιρισμάτων.

Zara Golden Hall

Ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών

Το ολοκληρωμένο μοντέλο φυσικών καταστημάτων και e-shop της Zara επιτρέπει στην εταιρεία να απευθύνεται και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των πελατών σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του. Από την άποψη αυτή, η εμπειρία πελατών στο κατάστημα θα εξυπηρετείται από νέους χώρους ευκολίας και άνεσης, όπως χώρους αναμονής δωματίων και showrooms.

Χάρη στο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων (SINT), οι πελάτες έχουν πολλές επιλογές: να επισκεφθούν το κατάστημα και να αγοράσουν online ζητώντας κατ' οίκον παράδοση, να κάνουν αλλαγές ή επιστροφές χρημάτων στο κατάστημα, να στείλουν ηλεκτρονικές παραγγελίες από καταστήματα κ.ά.  Αυτή η τεχνολογική ενσωμάτωση είναι εφικτήξ λόγω της πλήρους εφαρμογής του συστήματος αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID). Επιπλέον, η Zara στο Golden Hall ενσωματώνει ένα διαδικτυακό Silo για ηλεκτρονικές παραδόσεις.

Οικολογική αποδοτικότητα

Σχεδιασμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα, το κατάστημα της Zara στο Golden Hall ακολουθεί τις περιβαλλοντικές δεσμεύσεις του Ομίλου Inditex και ενσωματώνει τις τελευταίες καινοτομίες οικολογικής απόδοσης για τη μείωση της κατανάλωσης νερού και ενέργειας σε σύγκριση με ένα συμβατικό κατάστημα.

Οι περιβαλλοντικές δεσμεύσεις της Inditex δεν σταματούν, όμως,  στον σχεδιασμό των καταστημάτων, καθώς η οικολογική απόδοση αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο των τεχνολογιών κατασκευής και των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενδυμάτων. Αυτή η δέσμευση αντικατοπτρίζεται μέσω του Join Life, μιας πρωτοβουλίας που φέρνει σε επαφή τη μόδα και τη βιωσιμότητα. Όλα τα προϊόντα με την ετικέτα Join Life της Inditex κατασκευάζονται με βιώσιμα υλικά ή/και διεργασίες ή με τεχνολογίες που εξοικονομούν νερό ή μειώνουν τις εκπομπές άνθρακα.

Το 2020 πάνω από το 35% των ενδυμάτων της Inditex έφεραν την ετικέτα Join Life και το 50% των ενδυμάτων θα έχουν αυτή την ετικέτα μέχρι το 2022. Στόχος της Inditex είναι να χρησιμοποιήσει μόνο βιώσιμο βαμβάκι και ίνες κυτταρίνης έως το 2023. Μέχρι το 2025, o πολυεστέρας και τα λευκά λινά θα είναι 100% ανακυκλωμένα ή βιώσιμα.

Σχετικά με τη Zara


H Zara είναι μέρος της Inditex, ενός παγκόσμιου ομίλου λιανικής πώλησης μόδας. Ιδρύθηκε στην Ισπανία το 1975, οι συλλογές της πωλούνται σήμερα μέσω μιας ολοκληρωμένης αλυσίδας καταστημάτων και online καταστημάτων σε περισσότερες από 200 αγορές. Το brand διαθέτει σήμερα 45 καταστήματα στην Ελλάδα. Από το 2013, το διαδικτυακό κατάστημα της αλυσίδας (www.zara.com/gr ) επιτρέπει στους πελάτες να ανακαλύψουν το πλήρες φάσμα των συλλογών γυναικών, ανδρών και παιδιών.

Εκτός από τη Zara, η Inditex έχει και άλλες εμπορικές αλυσίδες: Pull&bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home και Uterqüe με εμπορική παρουσία στην Ελλάδα. Σήμερα, ο Όμιλος διαθέτει 6.758 καταστήματα σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 158 βρίσκονται στην Ελλάδα.