Η HUGO επαναπροσδιορίζει το tailoring

H καμπάνια της HUGO με πρωταγωνιστές τα κοστούμια.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Στην παγκόσμια διαφημιστική της καμπάνια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, η HUGO επαναπροσδιορίζει τη ραπτική. Έχοντας φωτογραφηθεί από τον Dan Jackson υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Trey Laird και της ομάδας του, Team Laird, η καμπάνια επικεντρώνεται σε ευέλικτα, απόλυτα προσαρμόσιμα κοστούμια. Η ετήσια αυτή καμπάνια θα παρουσιαστεί σε δύο κεφάλαια: το πρώτο την Άνοιξη/Καλοκαίρι και το δεύτερο το Φθινόπωρο/Χειμώνα.

Στο πρώτο κεφάλαιο, η HUGO αποτυπώνει έναν ανεξάρτητο νεαρό με ελεύθερο πνεύμα καθώς εξερευνά μια σειρά από κόκκινα δωμάτια. Το στυλ του sharply cut κοστουμιού του εξελίσσεται από κλασικό και διαχρονικό σε πρωτότυπο και εμπνευσμένο, συνδυασμένο με εφαρμοστό tank top, chunky δερμάτινες μπότες, ένα κοντομάνικο πουκάμισο με έντονα σχέδια και tailored σορτς. Tα looks του είναι εμπνευσμένα από το concept GO Suit: μια νέα HUGO προσέγγιση στη δημιουργία μιας ευέλικτης go-to tailored γκαρνταρόμπας για κάθε αισθητική και περίσταση.

Η HUGO επαναπροσδιορίζει το tailoring

Στην κατηγορία γυναικείας ένδυσης, συναντούμε την ηρωίδα με ένα κομψό λευκό κοστούμι τριών τεμαχίων στα κόκκινα δωμάτια. Η κάμερα εστιάζει στις λεπτομέρειες: μια τολμηρή ζώνη, ένα πέδιλο με λουράκια, το cropped κόψιμο ενός γιλέκου, αναδεικνύοντας τη προσαρμοστικότητα της ραπτικής της HUGO για όλα τα φύλα και γιορτάζοντας την ατομικότητα του ανθρώπου μέσα στο κοστούμι. Αυτό επαναφέρει το μότο του brand, "HUGO Your Way", ως μια πραγματική δήλωση αυτοέκφρασης.

HUGO SPRING SUMMER 25

Η αφήγηση "go your way" της καμπάνιας υπογραμμίζει επίσης τη δέσμευση του brand για μια καλύτερη βιομηχανία μόδας. Έτσι γεννήθηκε το HUGO FORWARD, μια νέα πλατφόρμα που αναδεικνύει τη νεωτεριστική, τεχνολογικά προηγμένη προσέγγιση της HUGO στο design. Τα κομμάτια της σειράς HUGO FORWARD θα χαράξουν ένα μονοπάτι καινοτομίας, ακολουθώντας το μάντρα "Πρέπει να συνεχίσεις να κινείσαι για να παραμένεις μπροστά στο παιχνίδι".

Το πρώτο λανσάρισμα του HUGO FORWARD έρχεται αυτή τη σεζόν: τρία tailored κομμάτια κατασκευασμένα από το plan-based HeiQ AeoniQ™, ένα επαναστατικό νήμα από κυτταρίνη ξύλου που ανταγωνίζεται τις ιδιότητες του πολυεστέρα. Πρόκειται για ένα αρθρωτό σύνολο ανδρικών κοστουμιών που περιλαμβάνει ένα μονόπετο σακάκι, ένα casual jacket και παντελόνια, όλα σε διαχρονικό μαύρο. Τα κομμάτια HeiQ AeoniQ™ από μείγμα μαλλιού μπορούν να φορεθούν σε συνδυασμό ή ξεχωριστά, τόσο σε formal όσο και σε casual εμφανίσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η HUGO ενισχύει τη θέση της ως πρωτοπόρος στη ραπτική, καθώς αυτά είναι τα πρώτα κομμάτια κοστουμιών που δημιουργούνται με αυτήν την καινοτόμο ίνα και διατίθενται στην αγορά.

HUGO SS25

Στα social media, η HUGO θα ενισχύσει τον ενθουσιασμό γύρω από την καμπάνια, συνεργαζόμενη με content creators που ενσωματώνουν τη προσαρμοστικότητα και το αυθεντικό προσωπικό στυλ. Σε φυσικά καταστήματα, ένα διαδραστικό ολόγραμμα θα αφηγείται την ιστορία της καμπάνιας στη βιτρίνα του καταστήματος HUGO στο Μιλάνο, παρουσιάζοντας έναν κινούμενο, ομιλούντα ολογραφικό Jean Carlo León που φοράει τα key looks. Παράλληλα, εντυπωσιακές βιτρίνες και merchandising εντός καταστημάτων παγκοσμίως θα αναδείξουν την αυθεντική, αυτοεκφραστική προσέγγιση του brand στην tailored ένδυση.

Η συλλογή HUGO Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα HUGO παγκοσμίως, μέσω συνεργατών χονδρικής και online στο hugo.com.