Το νέο πρόσωπο της ολοκαίνουριας διαφημιστικής της καμπάνιας για την τσάντα Chanel 25 ανακοίνωσε ο εμβληματικός γαλλικός οίκος, που δεν είναι άλλο από αυτό της Jennie. Η Κορεάτισσα τραγουδίστρια που έγινε γνωστή μέσα από το γυναικείο συγκρότημα των Blackpink και στη συνέχεια από τη σειρά του HBO, The Idol, θα βρίσκεται στο πλευρό της Dua Lipa για την καμπάνια της νέας τσάντας της Chanel, η οποία αποτελεί ένα από τα Ιt αξεσουάρ της άνοιξης.

"Η τσάντα Chanel 25 συμβολίζει την ελευθερία της κίνησης. Προσαρμόζεται στις διαφορετικές καταστάσεις και στον τρόπο ζωής μου, προσφέροντας ευελιξία και άνεση, ενώ μου επιτρέπει να εκφράζω το μοναδικό μου στιλ με διαφορετικό τρόπο" δήλωσε η Jennie. "Είναι η τέλεια τσάντα για να την κουβαλάς άνετα και αβίαστα σε καθημερινή βάση, οποτεδήποτε και οπουδήποτε. Είναι τόσο πρακτική και απαραίτητη για ταξίδια στο εξωτερικό και για τη δουλειά". Η τσάντα Chanel 25 ταιριάζει απόλυτα στην καλλιτέχνιδα: "Η Chanel μού δίνει θετική έμπνευση και ενέργεια ως κάποια που αγαπά τη μόδα".

Η καμπάνια της Chanel 25 ξεκινά με μια ταινία που υπογράφει ο Gordon von Steiner. Εμπνευσμένος από την ενέργεια και την ένταση των μουσικών video clips της δεκαετίας του ‘90, ο υποψήφιος για Grammy σκηνοθέτης ακολουθεί την Jennie για μια μέρα στη Νέα Υόρκη, ανάμεσα στους πολυσύχναστους δρόμους του Μανχάταν. Με χαρούμενη ενέργεια, η ίδια δίνει τον ρυθμό καθώς τραγουδάει το δημοφιλές κομμάτι "She Drives Me Crazy" των Fine Young Cannibals. Οι μινιμαλιστικές λήψεις του David Sims ολοκληρώνουν το όραμα, αποκαλύπτοντας την πλήρη νεωτερικότητα της τσάντας Chanel 25.

Το νέο σχέδιο της Chanel 25 επανεξετάζει τους κώδικες που βρίσκονται στο DNA της Chanel, δηλαδή το καπιτονέ design, την αλληλοπλεγμένη αλυσίδα και τις πολλαπλές και λειτουργικές τσέπες, με μια πιο τολμηρή και κυρίως versatile προσέγγιση. Η τσάντα είναι διαθέσιμη σε τρία μεγέθη, ώστε να προσαρμόζεται στην καθημερινότητα των γυναικών που ζουν με γρήγορους ρυθμούς. Ευέλικτη, ελαφριά, ευφυής, συνδυάζει άνεση και κομψότητα με την απόλυτη αίσθηση πρακτικότητας.
Το βίντεο της καμπάνιας: