"Feel Good"| Η UGG παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της και αποδεικνύει πως η βιωσιμότητα είναι το μέλλον της μόδας

Η UGG αποδεικνύει πως η υπεύθυνη μόδα δεν είναι απλά μία τάση που ήρθε για να φύγει αλλά το μέλλον.

HARPER'S BAZAAR TEAM

Η UGG, το brand που αγαπούν οι πιο ενημερωμένες fashionistas και επιλέγουν για τις εμφανίσεις τους υποδέχεται τη νέα σεζόν με τη δεύτερη κατά σειρά capsule συλλογή που φέρει τον τίτλο "Icon Impact". Η νέα capsule collection είναι μέρος της καμπάνιας "Feel Good" και έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά από υλικά όπως η φυτική ίνα Tencel Lyocell και το ανακυκλωμένο μαλλί. Με αυτή την απόφαση, η UGG δεσμεύεται να ακολουθεί τεχνικές φιλικές προς το περιβάλλον, να αναζητά συνεχώς ποιοτικά, βιώσιμα υλικά που δεν επιβαρύνουν τον πλανήτη, επιδιώκοντας έτσι ένα καλύτερο και πιο βιώσιμο μέλλον.

Η δημιουργία της συλλογής "Icon-Impact" έχει ως βασικό γνώμονα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και προσφέρει μία ευρεία γκάμα από σχέδια που θα σε βοηθήσουν να εξελίξεις το στιλ σου, εκφράζοντας την αισθητική σου μέσα από το ντύσιμο της καθημερινότητας. Ένα από τα κομμάτια που έχει ήδη προκαλέσει τον ενθουσιασμό των fashionistas είναι τα σανδάλια Fluff Yeah Terry και τα Fuzz Sugar Terry Cross Slide, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από υλικά με ελάχιστη εκπομπή ρύπων και είναι ουδέτερα από άνθρακα. 

Δείτε περισσότερα στο madamefigaro.gr